ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی MSI از آل این وان گیمینگ پرچمدارش رونمایی کرد

کامپیوترهای آل این وان مخصوص بازی به یک دلیل بسیار کم یابند: آنها را نمی توان از لحاظ سخت افزاری ارتقا داد.  ضمنا مثل یک رایانه دسکتاپ قابل حمل هم نیستند. اما MSI با رونمایی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۲

کامپیوترهای آل این وان مخصوص بازی به یک دلیل بسیار کم یابند: آنها را نمی توان از لحاظ سخت افزاری ارتقا داد.  ضمنا مثل یک رایانه دسکتاپ قابل حمل هم نیستند. اما MSI با رونمایی از رایانه آل این وان گیمینگ جدیدش 27XT آمده تا این رویه را تغییر دهد.

آل این وان 27XT نه تنها از لحاظ سخت افزاری قابل ارتقاست، بلکه با داشتن یک GPU اکسترنال در پشت مانیتور، در میان آل این وان های 27 اینچی هم رده خودش رایانه منحصر به فردی محسوب می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شاید طراحی این دستگاه به اندازه  آل این وان جدید و قابل ارتقای Origin چشمگیر نباشد، اما کار کردن با آن به نظر آسان تر می رسد. به غیر از آل این وانی که در موردش صحبت کردیم، MSI امروز در نمایشگاه CES از ایجاد تغییراتی در ساختار لپتاپ Stealth Pro اش نیز خبر داد.

MSI_GS72_Stealth_Pro_1 (1)

Stealth Pro در طراحی جدید 8 درصد نسبت به مدل قبلی نازک تر شده و حالا قطر آن به 0.78 اینچ رسیده. MSI هنوز در مورد ویژگی های سخت افزاری این دستگاه صحبتی نکرده، اما به احتمال زیاد لپتاپ GS72 شباهت فراوانی از لحاظ سخت افزاری با نسخه قدیمی خود خواهد داشت.

در هر صورت، MSI اعلام کرده که دو مدل دارای نمایشگرهای 1080p و 4K از این لپتاپ تا پایان این ماه در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی