ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: بازگشت کرم ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Worms 4

screen640x640

کرم های دوست داشتنی دنیای بازی های ویدیویی بعد از مدت زمان زیادی که از اولین بازی با محوریتشان می گذرد، هنوز محبوب هستند و طرفداران زیادی دارند. بازی Worms 4 که در ماه نوامبر سال گذشته برای سیستم عامل iOS منتشر شد، با پایبندی به ریشه های خود موفق ظاهر شد، به تازگی سازندگان نسخه ی اندروید آن را نیز برای دوست داران این فرانچایز عرضه کردند. بازی های جذاب آنلاین این نسخه توانسته اند به خوبی در دل مخاطبان جای باز کنند و این بازی به یکی از بهترین های چند نفره در تلفن های هوشمند بدل شود و تجربه ی آن برای طرفداران این موجودات بامزه ضروری است.

Worms™ 4

Worms™ 4

سازنده: Team17 Software Ltd قیمت: 6.99 دلار / 2.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 156 / 270 مگابایت زبان:

Legends of Dota

77

برای اینکه یک بازی دفاع از قلعه ی ابتکاری با ایده هایی که به خوبی پیاده شده اند داشته باشیم، باید چه کارهایی را بکنیم؟ ساده ترین جواب برای این سوال تجربه ی Legends of Dota است. تم زیبای گرافیکی بازی و المان های نقش آفرینی پخته ی بازی، تنها بخشی از جذابیت بازی هستند. تنوع کلاس های دشمن و نیروهای قابل استفاده و استراتژی میان درگیری ها، از Legends of Dota یک بازی دفاع از قلعه ی کامل ساخته که گذشتن از آن سخت به نظر می رسد.

Legends Of Dota

Legends Of Dota

سازنده: FFS Mobile Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 46 مگابایت زبان:

Gunship Strike 3D

44

بازی های مشابه زیادی در ژانر اکشن و با تم هلیکوپترهای جنگی برای تلفن های هوشمند ساخته و منتشر شده، اما در هنگام لزوم برای بردن تنها یک نام، آن بازی Gunship Strike است. تنوع هلیکوپترها، سلاح و تجهیزات در مراحل متعدد بازی، به علاوه ی گرافیک سه بعدی و پر جزئیات بازی المان هایی هستند که از هر قشری را به عنوان مخاطب جذب خود می کند تا در برابر موج های چالش برانگیز دشمنان دوام بیاورند.

Gunship Strike 3D

Gunship Strike 3D

سازنده: Candy Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17.7 مگابایت زبان:

Blown Away: First Try

unnamed

کاراکتر اصلی داستان که هندریک تام دارد، همه چیز خود را در طوفانی از دست داده و باد همه چیز زندگی او به جز یک تار مو و یک جفت کفش جادویی آن که قابلیت تله پورت دارند را، با خود برد. حال هندریک با استفاده از این کفش ها به جهان های مختلف سفر می کند تا وسایل گمشده ی خود را پیدا کند. او برای این کار نزدیک به 120 مرحله را در چهار جهان مختلف می پیماید و با پیشروی در بازی قابلیت های جدیدی پیدا می کند که گیم پلی بازی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

Blown Away: First Try

Blown Away: First Try

سازنده: Black Pants Studio GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 59 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    سعی کنید تعداد بازی هایی که در هر قسمت معرفی میکنید رو بیشتر کنید.

مطالب پیشنهادی