قیمت رسمی محصول جدید سایپا اعلام شد، ساینا دوقلوی تیبا
اینطور که خودروسازان ایرانی بارها اعلام کرده اند، اعمال تغییرات ظاهری بر روی خودروهای جدید هزینه ای چند ده میلیاردی دارد، هرچند به باور عموم مردم، عوض کردن چراغ و سپر جلو و عقب اصولا ...
اینطور که خودروسازان ایرانی بارها اعلام کرده اند، اعمال تغییرات ظاهری بر روی خودروهای جدید هزینه ای چند ده میلیاردی دارد، هرچند به باور عموم مردم، عوض کردن چراغ و سپر جلو و عقب اصولا کار ساده ای محسوب می شود.
به هرحال حالا سایپا قصد دارد تا محصول جدید خود به نام ساینا را حدودا 5 سال بعد از معرفی تیبا به بازار بفرستد، خودرویی که از نظر فنی هیچ تفاوت شاخصی با تیبا ندارد.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
حدود دو سال از معرفی مدل اولیه ساینا در طی یک مراسم خصوصی در شرکت می گذرد و ظاهرا بلاخره شرایط تولید انبوه این محصول ظاهرا جدید مهیا شده است.
موتور 1.5 لیتری 80 اسب بخاری این خودرو تفاوتی با تیبا ندارد و در سایر قطعات فنی هم تغییراتی اعمال نشده است.
طراحی ظاهری جذاب تر و تغییر داشبورد از جمله مهمترین تفاوت های ساینا و تیبا هستند.
هرچند بنا به وعده محصولات سایپا، امکان عرضه نمونه گیربکس اتوماتیک ساینا در آینده وجود دارد.
این خودرو در دو تیپ ساده و EX به بازار می آید که نمونه EX از برقی تجهیزات رفاهی بیشتر نظیر تهویه مطبوع اتوماتیک و سنسور پارک دنده عقب نسبت به نمونه ساده و پایه برخوردار خواهد بود.
سایپا برای سری اول ساینا، تخفیف 500 هزار تومانی را اعمال کرده است و این خودرو را با قیمت 27600 به بازار عرضه می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





کشورای دیگه خودروسازی دارن ایرانم خودروسازی داره فرغون از این خوشگله |-:
دو زار خلاقیت دیده نمیشه . شما که بلدین جنس بنجل بسازین حداقل یه طراحی زیبا براش میکردین که اونی که از رو ناچاری میخره دلش کمتر بسوزه .
همینا رو چند وقت دیگه مثل پراید و سمند تو عراق و سوریه میفروشن 2 هزار دلار ...
گیربکس اتوماتیک?
بیست و هفت میلیون چه خبره؟؟؟؟؟خب یه ذره بیشتر بزار یه پژو بخر دیگ?
پژو چیه اخه که ادم بخواد پول بده واسش.
به شخصه ترجیح میدم با این پول یه تندر90 دست دوم مدل 90 یا 89 بخرم که حداقل قطعاتش اکثرا اصل فرانسویه و از نظر فنی خیالم راحت باشه و بتونم بش اعتماد کنم.
اینم حرف منطقیه
والا حيف ادم به اين اسباب بازيا پول بده من يكيشو با شرايط قسطى خريدم خيلى پشيمونم كاش ي پژو ٥٠٤ قديمى دنده فرمون ميگرفتم خيلى از اينا نرمتر و با دوامتر !!! حيف پولى كه بهش دادم ... خدمات پس از فروش و گارانتى هم كه همش كشكه
یعنی واقعا عوض کردن سپر و چراغ و بهبود داشبورد یه مدل جدید به حساب میاد نه فیس لیفت؟طراحی سقفو که دست نزدن ماشینم که چیزه جدیدی نداره بعد شده یه مدله جدید تر و حتما گرون تر .??????
جارو برقی دیگر در راه است...
قاتل جدید ...
واقعا کم کم از ایران ناامید میشم خدایا خودت به داد ما مردم برس اینا که فقط دنبال پول بیشترن
مگه سایپا هم ماشین میزنه ما با فرغوناش تو بنایی اساس جابه جا میکردیمOrz
ما دیگه چقدر بدبختیم ک سایپا برا ما ماشین درست می کنه چراغ ها پرایدو عوض میکنه ی ماشین جدید میشه طرح شو ی بچه نقاشی کنه قشنگ تره ب ما ی تیبا را میدن بیست میلیون ب بالا تو عراق میدن دو و هفتصد یعنی خاکتو سر ما
خدا رحم کنه،،بعد از گاز گرفتگی سایپا خطرناکتره