ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

قیمت رسمی محصول جدید سایپا اعلام شد، ساینا دوقلوی تیبا

اینطور که خودروسازان ایرانی بارها اعلام کرده اند، اعمال تغییرات ظاهری بر روی خودروهای جدید هزینه ای چند ده میلیاردی دارد، هرچند به باور عموم مردم، عوض کردن چراغ و سپر جلو و عقب اصولا ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اینطور که خودروسازان ایرانی بارها اعلام کرده اند، اعمال تغییرات ظاهری بر روی خودروهای جدید هزینه ای چند ده میلیاردی دارد، هرچند به باور عموم مردم، عوض کردن چراغ و سپر جلو و عقب اصولا کار ساده ای محسوب می شود.

به هرحال حالا سایپا قصد دارد تا محصول جدید خود به نام ساینا را حدودا 5 سال بعد از معرفی تیبا به بازار بفرستد، خودرویی که از نظر فنی هیچ تفاوت شاخصی با تیبا ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حدود دو سال از معرفی مدل اولیه ساینا در طی یک مراسم خصوصی در شرکت می گذرد و ظاهرا بلاخره شرایط تولید انبوه این محصول ظاهرا جدید مهیا شده است.

SAINA-2

موتور 1.5 لیتری 80 اسب بخاری این خودرو تفاوتی با تیبا ندارد و در سایر قطعات فنی هم تغییراتی اعمال نشده است.

SAINA-6

طراحی ظاهری جذاب تر و تغییر داشبورد از جمله مهمترین تفاوت های ساینا و تیبا هستند.

SAINA-5

هرچند بنا به وعده محصولات سایپا، امکان عرضه نمونه گیربکس اتوماتیک ساینا در آینده وجود دارد.

SAINA-4

این خودرو در دو تیپ ساده و EX به بازار می آید که نمونه EX از برقی تجهیزات رفاهی بیشتر نظیر تهویه مطبوع اتوماتیک و سنسور پارک دنده عقب نسبت به نمونه ساده و پایه برخوردار خواهد بود.

SAINA-6

سایپا برای سری اول ساینا، تخفیف 500 هزار تومانی را اعمال کرده است و این خودرو را با قیمت 27600 به بازار عرضه می کند.

SAINA-8

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (228 مورد)
  • Reza
    Reza | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    کشورای دیگه خودروسازی دارن ایرانم خودروسازی داره فرغون از این خوشگله |-:

  • آرش
    آرش | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    دو زار خلاقیت دیده نمیشه . شما که بلدین جنس بنجل بسازین حداقل یه طراحی زیبا براش میکردین که اونی که از رو ناچاری میخره دلش کمتر بسوزه .

  • آرش
    آرش | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    همینا رو چند وقت دیگه مثل پراید و سمند تو عراق و سوریه میفروشن 2 هزار دلار ...

  • محسن
    محسن | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    گیربکس اتوماتیک?

  • امیر
    امیر | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    بیست و هفت میلیون چه خبره؟؟؟؟؟خب یه ذره بیشتر بزار یه پژو بخر دیگ?

    • علی
      علی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      پژو چیه اخه که ادم بخواد پول بده واسش.
      به شخصه ترجیح میدم با این پول یه تندر90 دست دوم مدل 90 یا 89 بخرم که حداقل قطعاتش اکثرا اصل فرانسویه و از نظر فنی خیالم راحت باشه و بتونم بش اعتماد کنم.

      • امیر
        امیر | ۲۱ دی ۱۳۹۴

        اینم حرف منطقیه

      • على
        على | ۲۷ فروردین ۱۳۹۵

        والا حيف ادم به اين اسباب بازيا پول بده من يكيشو با شرايط قسطى خريدم خيلى پشيمونم كاش ي پژو ٥٠٤ قديمى دنده فرمون ميگرفتم خيلى از اينا نرمتر و با دوامتر !!! حيف پولى كه بهش دادم ... خدمات پس از فروش و گارانتى هم كه همش كشكه

  • مهرداد
    مهرداد | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    یعنی واقعا عوض کردن سپر و چراغ و بهبود داشبورد یه مدل جدید به حساب میاد نه فیس لیفت؟طراحی سقفو که دست نزدن ماشینم که چیزه جدیدی نداره بعد شده یه مدله جدید تر و حتما گرون تر .??????

  • امیر
    امیر | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    جارو برقی دیگر در راه است...

  • pink pantern
    pink pantern | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    قاتل جدید ...

  • مهدی
    مهدی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    واقعا کم کم از ایران ناامید میشم خدایا خودت به داد ما مردم برس اینا که فقط دنبال پول بیشترن

  • محمد
    محمد | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    مگه سایپا هم ماشین میزنه ما با فرغوناش تو بنایی اساس جابه جا میکردیمOrz

    • مهدی
      مهدی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      ما دیگه چقدر بدبختیم ک سایپا برا ما ماشین درست می کنه چراغ ها پرایدو عوض میکنه ی ماشین جدید میشه طرح شو ی بچه نقاشی کنه قشنگ تره ب ما ی تیبا را میدن بیست میلیون ب بالا تو عراق میدن دو و هفتصد یعنی خاکتو سر ما

    • یونس
      یونس | ۲۱ دی ۱۳۹۴

      خدا رحم کنه،،بعد از گاز گرفتگی سایپا خطرناکتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی