ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Letv نام خود را به LeEco تغییر داد؛ برند و لوگوی جدید رونمایی شدند

Letv برای مدت های طولانی در بازار تلفن های هوشمند حضور نداشت و در آوریل سال گذشته بود که نخستین موبایل خود را معرفی کرد. لذا همانطور که تایید می کنید، این کمپانی تقریبا یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

Letv برای مدت های طولانی در بازار تلفن های هوشمند حضور نداشت و در آوریل سال گذشته بود که نخستین موبایل خود را معرفی کرد. لذا همانطور که تایید می کنید، این کمپانی تقریبا یک تازه وارد در دنیا اسمارت فون به حساب می آید و دسترسی به محصولاتش در بازه زمانی فعلی بسیار محدود است، با این همه، توانسته ظرف تنها 8 ماه از سال گذشته میلادی، در حدود 4 میلیون دستگاه موبایل را به فروش برساند.

به بیان دیگر موبایل های LetV Le 1، Le1 Pro، Le Max و Le 1s فروش خوبی را تجربه کرده اند. علاوه بر این، خبر رسیده که این شرکت به زودی به بازار ایالات متحده آمریکا راه پیدا می کند. هرچند که تجهیزات و لوازم جانبی ساخت آن پیشتر در آمریکا موجود است اما قرار شده که به زودی تلفن های هوشمندش هم به آنها ملحق گردند.

امروز این شرکت نشستی خبری را در چین ترتیب داده بود تا خبرهای مهمی را به سمع و نظر مخاطبانش برساند. در جریان این نشست اعلام شد که LetV برند خود را به LeEco تغییر داده و از لوگوی جدیدش نیز رونمایی کرد.

در لوگوی چهار رنگی که عبارت LE را ساخته اند نیز نمادی از چهار سطح مختلف اکوسیستم آن را می سازند و عبارتند از پلتفرم، محتوا، دیوایس و اپلیکیشن. نکته دیگری که باید به آن اشاره گردد این است که سه رنگ آبی، سبز و قرمز و همچنین رنگ خاکستری که در همه قسمت های لوگو دیده می شود نمادی از یکپارچگی تکنولوژی، فرهنگ و اینترنت در اکوسیستم این شرکت است.

کمپانی مورد بحث در جریان نشست خبری خود اعلام کرد که به دنبال بازارهای دیگری غیر از چین است تا با 500 غول برتر مجله فورچون از جمله اپل، آمازون و نتفلیکس رقابت کند. این گفته ها البته تا حدود زیادی بلند پروازانه به نظر می آیند و اشتهای سیر نشدنی این شرکت برای موفقیت را نشان می دهند.

نایب رئیس بخش استراتژی های شرکت LE اضافه کرد که عبارت TV به معنای تلویزیون نیز از تمامی لوگوهای زیر اکوسیستم آن حذف شده است و این نشان می دهد که LeEco از یک وبسایت ویدئویی در سال 2004 میلادی به یک پلتفرم یکپارچه با امکانات و قابلیت های کامل بدل گردیده است.

طبق اعلام سخنگوی این شرکت، قرار است که تمرکز آن در سال جدید روی مقوله های جهانی سازی، اکوسیستم باز جهانی و تعاون بیشتر در زیر اکوسیستم های آن باشد و در نتیجه می توان اینطور نتیجه گرفت که بخش اعظمی از تلاش های LeEco در سال جدید روی مقوله جهانی سازی متمرکز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۵ دی ۱۳۹۴

    من یکی از گوشیاشو دارم باور کن راست میگه. اگه بیاد تو ایران دیگه هیچکی sony sumsong huawei و ... نمیخره. اصن اخر کیفیته

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    ب یاد اکبر چس چهره افتادم ک رفته بود ثبت احوال :|

مطالب پیشنهادی