ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل سابق توییتر در پی راه اندازی یک استارتاپ تناسب اندام است

دیک کستالو تا تابستان سال گذشته مدیر عامل شرکت توئیتر به شمار می رفت تا اینکه در اقدامی ناگهانی اعلام نمود که قصد ترک کمپانی یاد شده را دارد و در مرداد ماه نیز این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۰

دیک کستالو تا تابستان سال گذشته مدیر عامل شرکت توئیتر به شمار می رفت تا اینکه در اقدامی ناگهانی اعلام نمود که قصد ترک کمپانی یاد شده را دارد و در مرداد ماه نیز این تصمیم خود را اجرائی نمود.

روز گذشته اما توسط اعلام در توییتر، از راه اندازی استارتاپی جدید خبر می داد. کستالو نوشته در نظر دارد با همکاری مدیر عامل کمپانی Fitify نوعی پلتفرم نرم افزاری جدید طراحی نمایند که روش های نوینی در حوزه تناسب اندام فردی در اختیار کاربران قرار خوهد داد.

به ادعای مدیر عامل سابق توییتر، نرم افزاری که آنها قصد تولید آن را دارند فقط شاخص های سلامتی استاندارد را در اختیار کاربران قرار نخواهد داد، بلکه به آنها کمک می نماید تا برای انجام ورزش های تخصصی خود انگیزه و اشتیاق بیشتری داشته باشند.

کستالو در پست خود اظهار داشته: «پلتفرم ما برای افراد متخصص در حوزه سلامت و تناسب اندام از مربی های ورزشی گرفته تا فیزیوتراپیست ها و متخصصان تغذیه و ... روشی بسیار آسان به شمار می رود تا به آنها راهنمائی های لازم را داده و موجب ارتقاء سطح دانش و تخصصشان بشود.»

تمامی اطلاعات منتشر شده درباره استارتاپ یاد شده همین است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت چه زمانی راه اندازی خواهد شد و محصول مورد نظر آن دقیقا چه امکاناتی دارد و قرار است چه زمانی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • narcis
    narcis | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    تویتر رو نشوند به خاک سیاه حالا میخاد بیزنس خودش رو راه بندازه ... :|

مطالب پیشنهادی