ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه اجتماعی «Weibo» اصلی ترین رقیب توییتر در چین، محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پست ها را حذف کرد

بر اساس گزارشی که توسط «ژینهوآ نیوز» منتشر شده مطرح ترین شبکه ی اجتماعی رقیب توییتر در چین، موسوم به «Sina Weibo»، قصد دارد به زودی محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پست هایی که توسط کاربران بر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

بر اساس گزارشی که توسط «ژینهوآ نیوز» منتشر شده مطرح ترین شبکه ی اجتماعی رقیب توییتر در چین، موسوم به «Sina Weibo»، قصد دارد به زودی محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پست هایی که توسط کاربران بر رویش منتشر می شوند را حذف نماید.

مدیر عامل شبکه ی اجتماعی مورد بحث نیز خبر فرمت جدید در نظر گرفته شده برای این سرویس را تائید نموده و اعلام کرده که در آینده ای نزدیک پست ها شامل محدودیتی ۲.۰۰۰ کاراکتری خواهند شد. وی می افزاید این شیوه از ارائه ی خدمات از ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در اختیار برخی از کاربران حائز اهمیت تر قرار خواهد گرفت و حدود یک ماه بعد عموم نیز می توانند آن را تجربه نمایند.

دگرگونی ها در حالی در «Sina Weibo» عملیاتی می شوند، که به تازگی شایعاتی مشابه در رابطه با توییتر و احتمال حذف محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت ها شنیده شده است. توییتر اخیراً محدودیت کاراکتر در «پیغام های مستقیم» سرویس اش را حذف کرده، ولی هنوز دقیقاً مشخص نیست چطور کاربران را مجاز خواهد ساخت تا پست هایی بلندتر را منتشر نمایند.

برخی از منابع گفته اند با اعمال راهکارهای تازه در توییتر، بازهم افراد کماکان ۱۴۰ کاراکتر اول هر توییت را مشاهده خواهند کرد و برای دیدن باقی نوشته می بایست روی آن کلیک نمایند و البته این شیوه ایست که عملاً در نمونه ی چینی شبکه ی اجتماعی مورد اشاره اجرا خواهد گشت.

گفتنی است در نامه ای که «وانگ گائوفای»، مدیر عامل Weibo، به توسعه دهندگان ارسال کرده توضیح داده شده که بعد از اجرای تغییرات کاربران در فید خود ۱۴۰ کاراکتر نخست هر پست را خواهند دید و قادر خواهند بود با کلیک روی یک لینک محتوای کامل پست ها را ملاحظه نمایند.

اینکه توییتر نیز می تواند به راهکاری مشابه تکیه کند یا خیر، پرسشی است که در برهه ی کنونی ذهن بسیاری از کارشناسان را به خود مشغول کرده. این کمپانی آمریکایی در هفته ی جاری نیز یکبار دیگر شاهد افول ارزش سهام خود بود و حالا بیش از هر وقت دیگری در پی چاره ای است تا از طریق آن بتواند کاربران بیشتری را جذب کرده و سرمایه گذاران خود را راضی نگه دارد و از همین رو شاید حذف محدودیت تعداد کاراکترها ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • narcis
    narcis | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    Weibo رقیب تویتر نیست، کپی تویتره .. :|

مطالب پیشنهادی