ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتشار عنوان Destiny 2 با تاخیر مواجه شد [شایعه]

2007 سال تلخی برای طرفداران سری هیلو بود؛ زمانی که بانجی، خالق بازی، تصمیم گرفت تا میراث خود را رها کرده و به ساخت عنوان جدیدی مشغول شود. در همین راستا، این استودیو در سال ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

2007 سال تلخی برای طرفداران سری هیلو بود؛ زمانی که بانجی، خالق بازی، تصمیم گرفت تا میراث خود را رها کرده و به ساخت عنوان جدیدی مشغول شود. در همین راستا، این استودیو در سال 2014 پروژه جدیدش با نام Destiny را منتشر کرد.

با وجود نمایش های جذاب، بازی نتوانست در زمان عرضه آن طور که شایسته بود ظاهر شود و سازنده با ساخت بسته های الحاقی مختلف سعی کرد تا ضعف های آن را بپوشاند. جبران اشتباهات و به روز رسانی های گوناگون، همگی نوید ساخت ادامه ای موفق تر می دادند. اما به نظر می رسد برای تجربه قسمت دوم دستینی باید زمان بیشتری را صبر کنیم.

بر اساس گزارشات وبسایت کوتاکو، دستینی 2 با تاخیر مواجه شده و طبق برنامه ریزی قبلی در سپتامبر سال جاری (شهریور - مهر 95) منتشر نمی شود. علت اصلی این امر، ساخت محتوای بیشتر برای قسمت اول و گسترش بیش از پیش دنیای آن است.

بانجی تاکنون در کنار بروز رسانی های گوناگون و اضافه کردن ویژگی های جدید به بازی، سه بسته الحاقی برای عنوان یاد شده عرضه کرده که به ترتیب House of Wolves ،The Dark Below و The Taken King نام دارند. برای اطلاعات بیشتر، بسته الحاقی The Taken King موفق شد تا در روز ابتدایی عرضه خود رکورد دانلود در تاریخ برند پلی استیشن را بشکند.

ساخت ادامه دستینی در نوامبر 2014 تایید شد. علاوه بر این، قبل از معرفی رسمی بازی گزارشاتی به دست رسید که نشان می داد استودیو مورد بحث قصد دارد پروژه جدیدش را به صورت چند قسمتی عرضه کند. خود بانجی نیز در گذشته اذعان داشت، دستینی یک پروژه ده ساله بوده و در طولانی مدت از آن پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی