ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

«لسلی برلاند» عهده دار سمت مدیریت بخش بازاریابی توییتر شد

پس از موجی از اخبار منفی در سطح مدیریتی توییتر، حالا شاهد یک خبر نسبتاً مثبت هستیم. این شبکه ی اجتماعی اکنون به صورت رسمی یکی از مدیران اسبق «اَمریکن اِکسپرس» یعنی «لسلی برلاند» (Leslie Berland) ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۵

پس از موجی از اخبار منفی در سطح مدیریتی توییتر، حالا شاهد یک خبر نسبتاً مثبت هستیم. این شبکه ی اجتماعی اکنون به صورت رسمی یکی از مدیران اسبق «اَمریکن اِکسپرس» یعنی «لسلی برلاند» (Leslie Berland) را به عنوان مدیر بخش بازاریابی خود برگزیده است. فردی که سایت «ریکُد» نیز در روز یکشنبه از او به عنوان یکی از کاندیداهای برگزیده برای سِمت یاد شده نام برده بود.

«جک دورسی» مدیر عامل توییتر هم خبر فوق را طی توییتی تائید کرده و آورده: «به لسلی برلاند خوش آمد بگویید. او به عنوان «CMO» (مدیر بخش بازاریابی) به ما ملحق شده تا بتوانیم محصول برجسته مان را بهتر به دیگران بشناسانیم.»

ناگفته نماند که برلاند تا پیش از این دارای سمت مدیریتی در قسمت بازاریابی و تبلیغات جهانی غول تجاری آمریکایی یعنی «امریکن اکسپرس» بوده و حالا بنا دارد تا در باز تعریف برند توییتر نقشی بسیار پر رنگ را ایفا نماید؛ کاری که البته ابداً‌ آسان به نظر نمی رسد.

محصول توییتر با ۳۰۰ میلیون کاربر به خوبی در سطح جهانی شناخته شده و در زمان حاضر برندها و رسانه های مختلفی از آن بهره گرفته و با آن همکاری دارند. اما این شبکه ی اجتماعی در جذب کاربران تازه با مشکل مواجه گشته و ضمناً نمی تواند افرادی که برای مدت کوتاهی از خدماتش بهره گرفته اند و سپس ترکش کرده اند را مجاب به استفاده ی مجدد از پلتفرم نماید.

دلایلی که در بالا به آنها پرداختیم عوامل اصلی هستند که سبب گشته اند توییتر در پائیز گذشته پیرامون ویژگی های چند رسانه ای که به سرویس خود افزوده بود یک کمپین تبلیغاتی نسبتاً گسترده را در سطح جهانی راه بیاندازد. برلاند مسئولیت ادامه ی این کمپین و سایر برنامه های مشابه را از «آنتونی ناتو» (Anthony Noto) مدیر بخش مالی توییتر تحویل خواهد گرفت، فردی که علاوه بر مسئولیت های خودش امور مربوط به بازاریابی را نیز در هشت ماه گذشته سرانجام می بخشیده.

ناگفته نماند لسلی در حالی به شرکت مورد بحث ورود می کند که این کمپانی دو روز پیش چهار مدیر ارشد خود را از تیم اجرایی اش کنار گذاشت و حالا باید منتظر ماند و دید تغییرات تازه می توانند توییتر را به روزهای آفتابی و خوش گذشته بازگردانند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی