مدیر استودیوی بانجی، سازنده بازی Destiny از این کمپانی جدا شد
روز گذشته، تغییری نسبتا بنیادین در ساختار مدیریتی Bungie، سازنده قبلی سری بازی هیلو و دستینی، به وجود آمد و مدیرکل این کمپانی، هارولد رایان، بعد از سال ها به صورت تمام و کمال از ...
روز گذشته، تغییری نسبتا بنیادین در ساختار مدیریتی Bungie، سازنده قبلی سری بازی هیلو و دستینی، به وجود آمد و مدیرکل این کمپانی، هارولد رایان، بعد از سال ها به صورت تمام و کمال از بانجی جدا شد؛ در همین راستا، پیت پرسونز، یکی از اعضای قدیمی تیم بانجی، قرار است که جایگزین وی شود.
پیت پرسونز برای سالیان متمادی یکی از اعضای کلیدی بانجی به شمار می رفته است و نقشی اساسی در ساخت نسخه های قدیمی سری بازی هیلو ایفا می کرد. پرسونز در دوران کاری خود در بانجی، حضور در سمت های مختلفی نظیر مدیریت استودیو، تهیه کننده اجرایی و مدیریت بخش تبلیغات را تجربه کرد.
وی در بیانیه اخیر خود اعلام نمود که «من شخصا می خواهم که از هارولد به خاطر تمام تلاش هایش برای تبدیل بانجی به این کمپانی فوق العاده امروزی تشکر کنم. به عنوان یک تیم، ما با وجود طوفان های متعددی که بر سر راهمان قرار داشت، پیروزی های بسیاری کسب کردیم.»
پرسونز هم چنین به طرفداران بازی Destiny گفته است که ساخت عناوین قدرتمند و بی نظیر، به عنوان اولویت شماره یک بانجی تلقی خواهد شد و تنها هدف وی به عنوان مدیر جدید بانجی، تحقق این امر خواهد بود.
کمپانی بانجی در چند سال اخیر و تحت نظارت هارولد رایان، دوران پر فراز و نشیبی را تجربه کرد. بازی دستینی علی رغم جذب میلیونی مخاطبان، با انتقادهای فراوانی مواجه شد و بسیاری عملکرد این کمپانی در قبال عرضه محتویات اضافه را زیر سوال بردند. در واقع دستینی، به صورت ناقص عرضه شد و به هیچ وجه شباهتی با آن چه سازندگان قولش را داده بودند نداشت؛ با این حال شایعات حاکی از آن اند که اکتیویژن، ناشر بازی، فشار زیادی برای عرضه دستینی در زمان مقرر به بانجی آورده است.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.