ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی LEGO Marvel Avengers جدول فروش هفتگی عناوین انگلیس را به تصاحب خود درآورد

بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای 7 هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های کشور انگلیس قرار داشت و توانست رکوردی جدید در میان عناوین این فرنچایز به ثبت برساند؛ با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای 7 هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های کشور انگلیس قرار داشت و توانست رکوردی جدید در میان عناوین این فرنچایز به ثبت برساند؛ با این حال، به نظر می رسد که با ورود LEGO Marvel Avengers این رویه تغییر کرده است.

به گزارش Gfk Chart-Track بازی LEGO Marvel Avengers توانست به صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفته اخیر دست یابد و در همین حال، به هشتمین عنوان سری بازی LEGO بدل گردد که در هفته های ابتدایی عرضه خود، به چنین رتبه ای دست یافته است.

uk_charts_feb1_2016

گیمرهای انگلیسی که تا به امروز بارها علاقه خود به سری بازی LEGO را به اثبات رسانده اند، با کنار زدن Black Ops 3، کاری کردند که LEGO Marvel Avengers حتی فروشی بهتر از LEGO Marvel Super Heroes، که در سال 2013 عرضه شد، را تجربه کند و به سلطنت کال آو دیوتی پایان دهد. نکته جالب توجه اینجاست که Black Ops 3 علی رغم افزایش فروش 54 درصدی به دلیل تخفیف های جدید در هفته اخیر، توان رقابت با عنوان مورد بحث را نداشت و به رتبه دوم بسنده کرد.

از سوی دیگر اما، رتبه های سوم تا هفتم هم چنان در اختیار عناوینی چون فیفا 16، Tom Clancy's Rainbow Six Siege، استار وارز بتلفرانت، Grand Theft Auto V و Just Cause 3 دارد و تغییر چندانی در جدول فروش انگلیس به وجود نیامده است.

بازی Metal Gear Solid V به لطف تخفیف های خرده فروشی های انگلیس و نیز عرضه Metal Gear Online، توانست بار دیگر به جمع 10 بازی پرفروش بازگشته و رتبه هشتم را به خود اختصاص دهد. بازی Fallout 4 و نیز عنوان Resident Evil Origins Collection هم به ترتیب در مقام نهم و دهم قرار گرفتند تا پرونده بازی های پرفروش هفته گذشته نیز بسته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی