ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدها میلیون دلار دیگر روی کمپانی Magic Leap سرمایه گذاری شد

عکس بالا، تصویری است از دموی شرکت Magic Leap که اواخر سال گذشته میلادی به نمایش درآمد. رباتی را می بینید که در محیط کاری واقعی به این سو و آن سو می رود. در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

عکس بالا، تصویری است از دموی شرکت Magic Leap که اواخر سال گذشته میلادی به نمایش درآمد. رباتی را می بینید که در محیط کاری واقعی به این سو و آن سو می رود. در حقیقت این ربات حقیقی نیست، بلکه به لطف ابزار شرکت مجیک لیپ، قادر به دیدن آن در دنیای واقعی هستیم.

از زمان تاسیس تاکنون، مجیک لیپ از سوی شرکت های بزرگ حوزه فناوری و تجارت الکترونیک سرمایه دریافت کرده و گویا این روند همچنان ادامه دارد. چندی پیش، علی بابا، گوگل و چند کمپانی دیگر مبلغ حدود 500 میلیون دلار روی این شرکت سرمایه گذاری کردند و در دور جدید، مجیک لیپ 827 میلیون دلار دیگر به جیب زده تا ارزش کلی شان به بیش از 3.7 میلیارد دلار برسد.

مشخص نیست ابزاری که مجیک لیپ روی آن کار می کند چگونه است و تا چه حد به هدست های امروزی شباهت دارد اما واقعیت افزوده هدف اصلی آن بوده و گویا کمپانی های بزرگ را سخت مجذوب خود ساخته است.

اخیرا شایعات به این مسئله اشاره دارند که مجیک لیپ می خواهد به زودی از پروژه اش پرده بردارد. شاید با ابزاری همچون هولولنز مایکروسافت طرف باشیم و شاید هم یک فناوری کاملا متفاوت و حتی بهتر. مایکروسافت، سونی، آکیلس و سامسونگ بازاری را شکل داده اند که گویا جای باز بسیاری برای مجیک لیپ دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    ویدیو هاش رو ببینید
    هلولتز جلوش اسباب بازیه

  • مهدی
    مهدی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی بهتر از هولولنز ه

مطالب پیشنهادی