ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نینتندو خبر از لغو احتمالی پروژه «کیفیت زندگی» می دهد

دستگاه پایشگر خواب نینتندو، برای اولین بار در سال 2014 و با نام «کیفیت زندگی - Quality of Life» معرفی شد و قرار بود که تا پایان ماه مارس میلادی به بازار عرضه شود؛ اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

دستگاه پایشگر خواب نینتندو، برای اولین بار در سال 2014 و با نام «کیفیت زندگی - Quality of Life» معرفی شد و قرار بود که تا پایان ماه مارس میلادی به بازار عرضه شود؛ اما ظاهرا این دستگاه در تاریخ مقرر عرضه نخواهد شد، البته این احتمال نیز وجود دارد که هیچگاه عرضه نشود.

تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل و رییس نینتندو، به تازگی و بعد از انتشار گزارش مالی این کمپانی ژاپنی، به صحبت درباره QOT در یک جلسه پرسش و پاسخ پرداخته و توضیح داده که به عقیده نینتندو، این دستگاه پایشگر خواب، احتمالا در جذب مخاطبان ناموفق بماند. با این حال، نینتندو قرار نیست که پروژه را به طور کامل متوقف کند و کیمیشیما می گوید که فعالیت های کمپانی مورد بحث در این حوزه گسترش خواهد یافت.

تولید QOL قرار بود با همکاری Resmet صورت گیرد؛ شرکتی فعال در زمینه تولید دستگاه های پایشگر خواب که در چند سال به قطب مهمی در این حوزه تبدیل شده است؛ بنابراین انتظار می رفت که دستگاه مورد بحث، پتانسیل تکنولوژیکی بالایی داشته باشد. QOL در ابتدا قرار بود با استفاده از «سنسور جنب و جوش» که در کنسول Wii از آن بهره گرفته شده بود، پدید آید؛ اما ساتورو ایواتا، مدیرعامل اسبق نینتندو، خبر از حذف این سنسور داد چرا که عملکرد مطلبوی نداشت.

نینتندو بدون شک دوران سختی را پشت سر می گذارد.بعد از شکست پلتفرم Wii U و کاهش فروش کنسول دستی 3DS، نینتندو حالا به عرضه چند اپلیکیشن روی موبایل های هوشمند متوصل شده و امیدوار است که از این طریق، درآمد خود را افزایش دهد. در همین حال، مدتی طولانی است که شایعاتی درباره کنسول جدید آن ها تحت عنوان NX به گوش می رسد که اگر درست باشند، با پلتفرمی کاملا متفاوت نسبت به کنسول های رایج مواجه خواهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی