ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گذرگاه رنگی؛ معرفی بازی Color Switch

بازی جدید استودیوی Fortafy Games، با گیم پلی اعتیادآورش آمده تا رقبایی مثل aa و Pop the Lock را کنار بزند. Color Switch هم مثل رقبای قدیمی اش، یک بازی به ظاهر ساده است که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بازی جدید استودیوی Fortafy Games، با گیم پلی اعتیادآورش آمده تا رقبایی مثل aa و Pop the Lock را کنار بزند. Color Switch هم مثل رقبای قدیمی اش، یک بازی به ظاهر ساده است که شما را وارد سخت ترین چالش ها می کند.

هدف در این بازی، گذراندن یک توپ کوچک از گذرگاه هایی رنگی است که با سرعتی سرسام آور در حال چرخش اند، و هر بخش رنگی آنها فقط اجازه عبور توپ همرنگ با خودش را می دهد.

درک روند بازی Color Switch کار چندان سختی نیست، شاید همه بتوانند از ده چالش اولیه اش سربلند بیرون بیایند. اما برای اینکه از پس چالش های سخت آن بر بیایید، باید تمرکز بالا و اکشن سریعی داشته باشید و ضمنا بازی را با حوصله و صبر فراوان پیش ببرید.

Color Switch 1

هر گذرگاهی که در بازی می بینید، از چهار بخش با رنگ های متفاوت تشکیل شده و برای عبور از هر بخش، توپ هم باید رنگی مشابه آن داشته باشد. مثلا برای عبور از قسمت زرد یک گذرگاه چرخان دایره ای، باید توپ را به رنگ زرد درآورید و در لحظه مناسب، بدون برخورد با رنگ های دیگر فقط از بخش زرد عبور کنید.

قبل از رسیدن به هر گذرگاه، آیتمی وجود دارد که با رد شدن از آن، رنگ توپ عوض می شود. بنابراین با رنگی شدن توپ و بسته به شکل گذرگاهی که روبرویتان دارید، باید برای حرکت به سمت بالا زمان بندی کرده و در لحظه مناسب حرکتتان را آغاز کنید.

اوایل بازی گذرگاه ها به شکل خط یا دایره های ساده اند، و سرعت چندان زیادی هم ندارند. اما با پیشروی در بازی، هم شکل و شمایل گذرگاه ها پیچیده می شود و هم سرعت حرکتشان سرسام آور، تا فقط گیمرهای هاردکور توانایی گذر از آنها را داشته باشند.

Color Switch با این گیم پلی چالش برانگیز و تعداد مراحل فراوان، می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی با عنوانی مثل aa باشد. توصیه می کنیم به هیچ وجه تجربه عالی این بازی را از دست ندهید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

Color Switch

Color Switch

سازنده: Fortafy Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید حجم: 22.8 / 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • محمد
    محمد | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    عاااااالی بود خیلی ممنون بابت خبر

مطالب پیشنهادی