ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تنظیمات امنیتی خود را بررسی کنید و دو گیگابایت فضای ابری گوگل درایو هدیه بگیرید

گوگل درایو به طور پیش فرض 15 گیگابایت حافظه ذخیره سازی رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد ولی اگر چند دقیقه وقت گذاشته و صفحه امنیت اکانت خود را بررسی نمائید، این سرویس 2 گیگابایت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

گوگل درایو به طور پیش فرض 15 گیگابایت حافظه ذخیره سازی رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد ولی اگر چند دقیقه وقت گذاشته و صفحه امنیت اکانت خود را بررسی نمائید، این سرویس 2 گیگابایت دیگر نیز به صورت رایگان به شما هدیه خواهد نمود.

دیروز (هشتم فوریه) مصادف بود با «روز امنیت اینترنتی 2016» و از این رو شرکت ساکن مانتین ویو از این فرصت استفاده کرده و به افرادی که به امنیت خود بها می دهند، 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی هدیه داده. برای دریافت این هدیه لازم نیست تغییر خاصی در بخش یاد شده ایجاد کنید فقط سه دکمه «انجام شد» برای سه بخش مختلف را کلیک می کنید و هدیه ی مورد بحث به سرویس درایوتان اضافه می شود.

البته هدف از این کار این بوده که کاربران تنظیمات اکانت خود را دوباره بازبینی نموده و هر نوع امکانی برای نفوذ خرابکاران و مهاجمین را از بین ببرند.

در این راستا، نخستین کاری که افراد پیش از دریافت هدیه باید برای بهبود امنیت حساب کاربری خود انجام دهند، بررسی ایمیل پشتیبان و شماره تلفن موبایلشان است که برای بازگرداندن پسوورد در مواقعی که آن را فراموش کرده اند، مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه نیز شاید بد نباشد سوالات امنیتی شان را مرور نمایند.

دومین مرحله ای که گوگل روی آن حساس است چک نمودن فهرست دستگاه هایی است که با آن وارد حساب کاربری خود شده اید. اگر در لیست این صفحه دیوایسی را مشاهده نمودید که برایتان آشنا نیست، روی گزینه "Something is wrong" کلیک کرده تا از شما درخواست شود عبارت جدیدی به عنوان رمز عبور برای اکانت خود تعیین کنید و در ادامه نیز، دسترسی دستگاه ناشناس را بلوکه نمائید.

در مرحله سوم نیز اجازه های سطوح دسترسی اپلیکیشن ها را مطالعه و برررسی نمائید. در این بخش تمامی اپ هایی که به اطلاعات اکانت جیمیل شما دسترسی دارند، فهرست شده اند. با ایجاد تائید دو مرحله ای، هر مرتبه ای که بخواهید لاگین کنید گوگل پیغامی نوشتاری برای شما ارسال می نماید و کد ورود را در اختیارتان قرار می دهد. این کد در کنار پسوورد مورد استفاده قرار می گیرد و کمک می کند تا دست هکرها و سارقان از اطلاعات محرمانه ی شما کوتاه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    بخش امنیتش کجاس؟

    • امیر آرام
      امیر آرام | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

      وارد بخش My Account بشید و در قسمت Security Checkup
      روی Get started کلیک کنید....

مطالب پیشنهادی