ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با مینی کامپیوتر LIVA One بیشتر آشنا شوید

  الایت گروپ یک شرکت تایوانی است و هم اکنون پنجمین تولید کننده بزرگ مادربرد در دنیا محسوب می شود. این کمپانی از حاضران نمایشگاه CES بود که چندی پیش در لاس وگاس برگزار شد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۲۵

 

الایت گروپ یک شرکت تایوانی است و هم اکنون پنجمین تولید کننده بزرگ مادربرد در دنیا محسوب می شود. این کمپانی از حاضران نمایشگاه CES بود که چندی پیش در لاس وگاس برگزار شد و در آنجا از جدیدترین محصولات خود از جمله مینی کامپیوتر LIVA One پرده برداشت.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی شرکت سازگار ارقام نماینده رسمی این کمپانی در ایران در رابطه با محصول فوق جلب می کنیم.

کمپانی بزرگ سیستم های کامپیوتری EliteGroup با افتخار محصول جدید خود LIVA One را از سری محصولات مینی کامپیوتر های LIVA در نمایشگاه CES 2016 رونمایی نمود.

این سیستم کامپیوتری با پیکربندی انعطاف پذیر خود، امکان خلق یک سیستم در ابعاد یک کتاب (معادل یک لیتر) را با مشخصات ذیل ممکن ساخته است.

پردازنده H110 Skylake intel، شانزده گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از هارد های 5/2 اینچی ساتا (M2 و SSD، USB3.1 یا Type C)، micro SD، 4 پورت USB3 ) یک پورت با قدرت 6/2 آمپر جهت پشتیبانی از SF-Plus (پورت LAN، بلوتوث 4 LAN، وای فای، HDMI، DisplayPort و D-Sub جهت استفاده از VGA از مشخصات فوق العاده این کامپیوتر کوچک هستند که آن را به یک کیس همه فن حریف مبدل نموده اند.

می‏نی پی‏سی لیوا وان به همراه ویندوز 10، به کاربر این امکان را می‏دهد تا از طریق یک نرم افزار کنترل از راه دور اختصاصی، بتواند از طریق تلفن همراه خود از دستگاه به صورت بی سیم به طور کامل استفاده کند.

همچنین الایت گروپ نسخه جدید مادربرد Z170Claymore را نیز که در رده مادربرد های گیمینگ سری LEET قرار میگیرد، در این رویداد به نمایش گذاشت. این محصول اولین مادربرد مجهز به خروجی تصویر 0/2 HDMI است و از خروجی تصویر 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه برای تجربه ای پیشرفته از فناوری تصویری، به خوبی پشتیبانی می‏کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی