ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی در پی بازگرداندن Crash Bandicoot است [شایعه]

بر کسی پوشیده نیست که از ابتدای نسل هشتم تاکنون، کمپانی سونی سخت در تلاش بوده تا با نمایش Crash Bandicoot در تیزرهای تبلیغاتی و گوشه کنار صفحات اجتماعی اش، به گونه ای یاد این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

بر کسی پوشیده نیست که از ابتدای نسل هشتم تاکنون، کمپانی سونی سخت در تلاش بوده تا با نمایش Crash Bandicoot در تیزرهای تبلیغاتی و گوشه کنار صفحات اجتماعی اش، به گونه ای یاد این کاراکتر دوست داشتنی را در ذهن مخاطبانش نگاه دارد.

اما اخیرا، رندی فالک، مدیر شرکت اسباب بازی فروشی NECA در مصاحبه ای اعلام داشته که سونی شدیدا در پی تصاحب حقوق Crash Bandicoot است و می خواهد این سری بازی را به گونه ای تحت تملک خود درآورد.

کمپانی NECA رابطه نزدیکی با سونی و بسیاری از تولیدکنندگان بازی های ویدیویی و فیلم های سینمایی دارد تا متناسب محتوای تولید شده شان، اقدام به ساخت عروسک ها و لوازم جانبی این چنینی کند. بنابراین ادعای رندی فالک، مدیر کنونی شرکت مستند است. با این وجود، وی می گوید سونی در تلاش است تا Crash Bandicoot را باز گرداند، اما نمی گوید که سازندگان پلی استیشن موفق شده اند یا خیر.

چندی پیش نیز اکانت توییتر پلی استیشن خاورمیانه با انتشار تصویر Crash Bandicoot روی یک تکه کاغذ و نوشتن واژه ی «تحت تعقیب»، دوباره تنور شایعات را داغ کرد. شاون لیدن، مدیرعامل بخش سرگرمی های سونی در آمریکا نیز در آخرین حضور عمومی خود، تی شرت Crash را بر تن داشت.

اما حالا قریب به 6 سال است که هیچ عنوانی از سری Crash ساخته نشده و اگر خبر مالکیت سونی بر این عنوان حقیقت داشته باشد، قطعا هواداران پلی استیشن 4 به زودی (شاید هم در E3 2016) شاهد یک اتفاق بزرگ باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sajad
    Sajad | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    فقط خداکنه ک ریسینگ هم بزنن باز?

  • علی
    علی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    بازی Crash حرف نداشت خداییش .

  • شهریار
    شهریار | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    2016 خیلی طوفانی شروع شده
    از طرفی عقب گرد ایکس باکس و از طرفی بازیهای انحصاری سونی با امتیازات بالا و سورپرایز های بی انتهاش
    هیچ وقت به اندازه الان از خرید پلی استیشن 4 راضی نبودم

مطالب پیشنهادی