ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکنجه آیفون 6 اس در موم داغ و جوشان [تماشا کنید]

در طول سال های گذشته شاهد ویدئوهای متفاوتی از شکنجه ی انواع تلفن های هوشمند در وب سایت یوتوب بوده ایم که به روش های عجیب و کاملا بی رحمانه اسمارت فون ها را تست ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

در طول سال های گذشته شاهد ویدئوهای متفاوتی از شکنجه ی انواع تلفن های هوشمند در وب سایت یوتوب بوده ایم که به روش های عجیب و کاملا بی رحمانه اسمارت فون ها را تست می کنند تا نشان دهند این دستگاه های در شرایط مختلف چه واکنش هایی دارند و آیا سالم باقی می مانند یا خیر.

این تست ها انواع گوناگونی را شامل می گردد که رایج ترین آنها تست سقوط و آزمایش ضدآب بودن است. اما امروز ویدئویی در این شبکه منتشر گشته که شکنجه ی آیفون 6s را در موم جوشان به تصویر می کشد.

همان طور که در این کلیپ مشاهده خواهید نمود، ابتدا تابه ای روی اجاق گاز قرار داده می شود و پس از گرم شدن، تعداد زیادی مداد شمعی آبی رنگ درون آن انداخته می شود. پس از اینکه پاستِل ها در اثر گرما ذوب گشتند، یک دستگاه آیفون 6 اس رزگلد درون آن می اندازند.

این روش شکنجه ای که یوتوبری با شناسه ی TechRax برای موبایل اپل در نظر گرفته واقعا غیرمعمول است اما آیا این تلفن هوشمند می تواند در برابر آن دوام بیاورد و سالم بماند؟ برای یافتن پاسخ این سوال توصیه می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده نمائید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    وقتی تابه اتش گرفته بود نمی دونست چه کار کنه. اینو هر بچه ای میدونه که باید در تابه رو روش بذاره تا خاموش بشه. راه دیگه ای نداره

  • ?
    ? | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    eenvar ba ghesto gharz iphone migiraan una killui migirin bad daghunesh mikonn ei khoda ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی