ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی اس ۷ را تماشا کنید

پرچمداران بعدی سامسونگ هفته آینده از راه خواهند رسید و اکنون این شرکت کره ای برای افزایش هیجان کاربران، کمپین تبلیغاتی جدیدی ترتیب داده که فعلا دو ویدیوی عجیب از آن منتشر شده است. کمپین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

پرچمداران بعدی سامسونگ هفته آینده از راه خواهند رسید و اکنون این شرکت کره ای برای افزایش هیجان کاربران، کمپین تبلیغاتی جدیدی ترتیب داده که فعلا دو ویدیوی عجیب از آن منتشر شده است.

کمپین جدید سامسونگ مربوط به آنباکس یا جعبه گشایی موبایل گلکسی اس ۷ می شود و در ویدیوی اول مشاهده خواهید کرد که یک کودک چهار ساله این محصول را گشوده و سپس آنچه می بیند را برای بینندگان نقاشی می کند.


>

تا اینجای کار همه چیز عادیست و می توان گفت ایده تبلیغاتی سامسونگ زیرکانه بوده اما در ویدیوی دوم همه چیز کمی عجیب تر می شود چرا که این بار به جای یک کودک، یک «لاما» (نوعی شتر کوچک آمریکایی) گلکسی جدید را می بیند و سپس بر روی بوم نقاشی، به کشیدن آنچه دیده می پردازد.


>

کمپین مورد اشاره «هفت روز با جعبه گشایی» نام دارد و اکنون انتظار داریم که شاهد ۵ ویدیوی دیگر آن در آینده نزدیک باشیم. البته اگر با مشاهده ویدیوی لاما این حس به شما دست داد که «من اکنون چه دیدم؟»، اصلا تعجب نکنید.

روز گذشته سامسونگ اندونزی ویدیویی از گلکسی اس ۷ بر کانال یوتوب خود قرار داد که این محصول در زیر باران استفاده می شد و سپس از طریق شارژر بی سیم، شارژ گردید. روز گذشته در خصوص تمام اطلاعاتی که تا کنون از این محصول افشا شده صحبت کردیم و با مطالعه آن می توانید جزییات تقریبا کامل گلکسی اس ۷ را به دست آورید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    سامسونگ دیگه شورشو در اورده بابا رونمایی کن او گوشیه آشغالو دیگه ...

    همه میدونن گوشیش چجوریه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی