ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصویر از تلفن هوشمند Xperia PP10 سونی

هم اکنون و در آستانه ی آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بیشتر حواس ها متوجه سامسونگ و ال جی است که بنا دارند از پرچمداران جدید خود با نام های گلکسی اس ۷ و G5 رونمایی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

هم اکنون و در آستانه ی آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ بیشتر حواس ها متوجه سامسونگ و ال جی است که بنا دارند از پرچمداران جدید خود با نام های گلکسی اس ۷ و G5 رونمایی به عمل آورند. اما در این بین نباید دیگر شرکت ها را نیز از یاد برد، کمپانی هایی که شاید برای MWC امسال حرف زیادی برای گفتن نداشته باشند ولی به یقین برای ماه های پیش رو برنامه ریزی هایی بزرگ و جدی کرده اند.

برای مثال سونی یکی از این شرکت ها به حساب می آید؛ برند ژاپنی بعد از عرضه ی خانواده ی Z5 خود مدتی است که دیگر هیاهوی چندانی را در رسانه ها به پا نکرده ولی بسیاری منتظر هستند تا ببینند آنها برای ۲۰۱۶ چه برنامه هایی را در سر دارند و می خواهند چگونه اوضاع خود را در بازار بهبود بخشند. اگر شما نیز از مشتاقان محصولات سونی هستید بد نیست بدانید در روزهای آینده احتمالاً اخباری را در رابطه با دیوایسی با نام Xperia PP10 خواهیم شنید.

اولین تصویر از این دیوایس توسط «اوان بلس» مالک اشتراک توییتر @evleaks به اینترنت راه یافته؛ فردی که به صورت معمول اطلاعاتی قابل استناد را راجع به فعالیت های در دست اقدام کمپانی های مختلف فاش می سازد.

هنوز مشخص نیست PP10 نام نهایی موبایل بعدی سونی خواهد بود یا اینکه اسم رمزی داخلی یا شماره مدل آن به حساب می آید، ظاهر دیوایس نیز از برخی جهات به زد ۵ شباهت هایی دارد و برای مثال می توانیم ببینیم که چیدمان دکمه های اش تقریباً مشابه پرچمدار فعلی ژاپنی ها است.

ناگفته نماند که اوان بلس از مشخصه های فنی موبایل مورد بحث حرفی را به میان نیاورده. سونی دوشنبه سوم اسفند ماه راس ساعت یازده صبح کنفرانس خبری را در شهر بارسلون و در نمایشگاه MWC 2016 برگزار خواهد کرد و می بایست منتظر بمانیم تا مشخص شود در آن روز از اسمارت فونی که در بالا به آن پرداختیم رونمایی رسمی به عمل خواهد آمد یا خیر.

Xperia-PP10-evleaks

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    یه گوشی فلزی از سونی ببینیم بدک نیس...
    دوس دارم
    باحاله

  • shayan
    shayan | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    هنوز معلوم نیست عکس فیکه یا راسته
    گوشی هنوز هیچی ازش معلوم نیست شما افتادید به جون هم
    خجالت بکشید بابا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی