ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Xperia Ear، دستیار هوشمند جدیدتان آشنا شوید

امسال نه شایعه ای در ارتباط با Xperia Z6 شنیدیم و نه قرار بود که چنین تلفن همراهی در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی شود. بدون این دستگاه، ژاپنی ها نسبتا دست خالی پا به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۷

امسال نه شایعه ای در ارتباط با Xperia Z6 شنیدیم و نه قرار بود که چنین تلفن همراهی در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی شود. بدون این دستگاه، ژاپنی ها نسبتا دست خالی پا به میدان گذاشتند ولی شایعه یک دستگاه به نام Smart Ear شنیده می شد که در این رابطه، سونی ما را ناامید نکرد.

این قطعه ی جدید که البته نه Smart Ear، بلکه Xperia Ear نام دارد، امروز صبح در کنفرانس خبری سونی معرفی شد. اگرچه شباهت آن به Moto Hint غیر قابل انکار است اما کارایی Xperia Ear در قیاس با هر دستگاه بلوتوث معمولی بیشتر است.

اکسپریا ایر سنسوری دارد که لحظه قرار دادن دستگاه در گوش را متوجه شده و به دستگاه اندرویدی شما آن را اطلاع می دهد. همچنین می توان با استفاده از فرامین صوتی، دستورهایی را صادر کرد. برای مثال مسیج نوشت یا با آن عبارتی را جستجو کرد.

به طور کلی، اکسپریا ایر یک اعلان گر نیز هست و به شما اتفاقات و نوتیفیکیشن های مهم را اطلاع می دهد. تماس های دریافتی، اخبار، مسیج ها و ... را می توانید از این طریق نیز دنبال کنید.

متاسفانه نقطه ضعف این دستگاه، باتری 3.5 ساعتی اش در حالت فعال است. سونی می گوید این عمر باتری برای اکثر افراد کافی است و اگر منطقی نگاه کنیم، در طول روز احتمالا 3.5 ساعت با آن کار نخواهید داشت.

جعبه مخصوصی نیز برای اکسپریا ایر تدارک دیده شده تا در صورت نیاز، آن را حین حرکت شارژ کرده و دوباره استفاده کنید. قیمت دستگاه مشخص نیست اما تابستان امسال شاهد عرضه اش به بازار هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alpha
    alpha | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی جالبه دستورات صوتی هم انجام میده

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    این نسبتا از بقیه چیزایی که معرفی کرد جذاب تره اما مشکل من با سایز بزرگشه ، گنده است اما در کل می شه برای خرید در نظر گرفتنش / تبلیغش خیلی رو اعصابه باعث می شه خوابتون ببره اما تبلیغ تلفن های جدیدش خوبه

مطالب پیشنهادی