مقایسه عملکرد دوربین گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس
سامسونگ بالاخره کهشکانی های امسال خود را معرفی کرد و خبرنگاران حاضر در بارسلون این شانس را پیدا کردند که از نزدیک با دوربین 12 مگاپیکسلی آنها کار کنند. احتمالا با مشخصات فنی این دو ...
سامسونگ بالاخره کهشکانی های امسال خود را معرفی کرد و خبرنگاران حاضر در بارسلون این شانس را پیدا کردند که از نزدیک با دوربین 12 مگاپیکسلی آنها کار کنند.
احتمالا با مشخصات فنی این دو محصول آشنا هستید: کهکشانی های جدید از یک حسگر Dual Pixel بهره می برند که فوکوس خودکار سریع تری را برای آنها به ارمغان می آورد و مهم تر از همه اینکه سامسونگ اعلام داشته این دوربین ها در قیاس با آنجه در پرچمداران سال قبل به کار رفته بود تا 95 درصد نور بیشتری را دریافت می کنند که این مساله نیز به لطف لنز واید آنها با گشودگی دهانه لنز f/1.7 فراهم گردیده است.
اما اینها همه آمار و ارقام هستند و هیچ چیز بهتر از یک عکس نمی تواند صحت و درستی شان را نشان دهد. تصاویری که در ادامه می بینید از طریق گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس گرفته شده اند. تصمیم در مورد برترین هر کدام از این تصاویر را هم بر عهده خود شما می گذاریم.


دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یادمه پارسال تو مراسم اس 6هم زیاد ازین عکسا دیدم
که اس 6 خ روشن و ایفون تاریک ولی تو مقایسات بعدی نتیجه عکس شد
امیدوارم امسال ایطور نباشه
چون تو عکس گرفته شده داداشمون لبخند زده رنگش زنده تر افتاده، جدای از شوخی به سامی عالی تره.
یعنی تو چشات واقعا اونجوری میبینه که میگی ایفون بهتره؟؟?
خواهشا خبرای سامسونگو که دیر وقت میزارید فردا دوباره بیارید صدر خبرها چون از تعداد کامنتای این موقع شب میشه فهمید که به s7 ظلم شده
حرفم بی ربطه ولی موندم چرا دیجیاتو نمیگه که ساعاتی پیش g5 رکورد زد ۱۳۳۰۰۰ آن تو تو
جدی ؟؟؟؟ پس چرا اعلام نمیشه .. دااش خودت لینک رو بذار
من عکسای S6 که دیدم نصبت به گوشی های دیگه تصاویرش زرد میزد انگار یه حاله ی زرد میزاره روی تصاویر حتی تصاویرشو در مقابل G4 دیدم S6 زردتر بود اگه قرار بر جذب نور بیشتر باشه که ماله G4 باید زردتر باشه.اما من تو این عکس زردی به اون صورت نمیبینم اون یکمم فکر کنم بخاطر نور لامپی چیزی باشه
اس 7 زرده؟ یا صورت طرف واضح تره؟ واقعا بی طرفانه قضاوت کنیم لباس طرف رو در هر دو عکس نگاه کنید و حتی گوشی های پایین صفحه کدوم جزییات بیشتری رو نشون دادن؟ مشخصه اس 7
آيفون بهتره چون رنگ سفید سفید تر و مشکی مشکی تره و در مجموع طبیعی تره
به نظر من آیفون سردتره
سامسونگ چهره پسره رو زرد ثبت کرده در حالی که آیفون طبیعتی تر هستش به نظرم
یه مقایسه هم با دوربین جی 4 یا جی ۳ یا زد 5 انجام بدید بهتره با تشکر از دیجیاتو
اس7 زرد نشون نداده به دلیل جذب نور بیشتر عکسش روشنتر و طبیعی تره،6اس تاریک گرفته
از نظر شما اپلیها که دوربین نیکون حرفه ای هم بیارن باز آیفون سرتره! خخخخ
برو خوش باش
شماها اگه نبودید سامی اینقدر فروش نداشت
من اپلی نیستم عزیزم
گوشیم الجی جی 3 هستش که اگر دوربینش از اس 7 بالاتر نباشه قطعا پایین ترم نیست بنده فقط نظر شخصیه خودمو دادم از اپل هم اصلا خوشم نمیاد اما تعصب ندارم مثله شما
زرد باشه بهتر از اینکه مثل آیفون اصلا چیزی معلوم نباشه
اره کلا سامی همیشه از قبل مقایسه ها بهتره ولی بعدش ..... خخخخخ
خدایی عکسی که با s7 گرفته شده خیلی واضح تر، روشنایی تصویرشم که عالیه و...
با اینکه هر دو عکس از یک زاویه گرفته شدن اگه کمی دقت کنید میبینید که عکسی که با s7گرفته شده بزرگتره یعنی جاهایی که تو عکس ایفون نیوفتاده بوده تو سامی افتاده