ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

مقایسه عملکرد دوربین گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس

سامسونگ بالاخره کهشکانی های امسال خود را معرفی کرد و خبرنگاران حاضر در بارسلون این شانس را پیدا کردند که از نزدیک با دوربین 12 مگاپیکسلی آنها کار کنند. احتمالا با مشخصات فنی این دو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ بالاخره کهشکانی های امسال خود را معرفی کرد و خبرنگاران حاضر در بارسلون این شانس را پیدا کردند که از نزدیک با دوربین 12 مگاپیکسلی آنها کار کنند.

احتمالا با مشخصات فنی این دو محصول آشنا هستید: کهکشانی های جدید از یک حسگر Dual Pixel بهره می برند که فوکوس خودکار سریع تری را برای آنها به ارمغان می آورد و مهم تر از همه اینکه سامسونگ اعلام داشته این دوربین ها در قیاس با آنجه در پرچمداران سال قبل به کار رفته بود تا 95 درصد نور بیشتری را دریافت می کنند که این مساله نیز به لطف لنز واید آنها با گشودگی دهانه لنز f/1.7 فراهم گردیده است.

اما اینها همه آمار و ارقام هستند و هیچ چیز بهتر از یک عکس نمی تواند صحت و درستی شان را نشان دهد. تصاویری که در ادامه می بینید از طریق گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس گرفته شده اند. تصمیم در مورد برترین هر کدام از این تصاویر را هم بر عهده خود شما می گذاریم.

download (3)
آیفون 6 اس
download (2)
گلکسی اس 7
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    یادمه پارسال تو مراسم اس 6هم زیاد ازین عکسا دیدم
    که اس 6 خ روشن و ایفون تاریک ولی تو مقایسات بعدی نتیجه عکس شد
    امیدوارم امسال ایطور نباشه

  • امین
    امین | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    چون تو عکس گرفته شده داداشمون لبخند زده رنگش زنده تر افتاده، جدای از شوخی به سامی عالی تره.

  • h
    h | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    یعنی تو چشات واقعا اونجوری میبینه که میگی ایفون بهتره؟؟?

  • محمد
    محمد | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    خواهشا خبرای سامسونگو که دیر وقت میزارید فردا دوباره بیارید صدر خبرها چون از تعداد کامنتای این موقع شب میشه فهمید که به s7 ظلم شده

  • محمد
    محمد | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    حرفم بی ربطه ولی موندم چرا دیجیاتو نمیگه که ساعاتی پیش g5 رکورد زد ۱۳۳۰۰۰ آن تو تو

    • ُShahrokh
      ُShahrokh | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      جدی ؟؟؟؟ پس چرا اعلام نمیشه .. دااش خودت لینک رو بذار

  • AliReZaZ
    AliReZaZ | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    من عکسای S6 که دیدم نصبت به گوشی های دیگه تصاویرش زرد میزد انگار یه حاله ی زرد میزاره روی تصاویر حتی تصاویرشو در مقابل G4 دیدم S6 زردتر بود اگه قرار بر جذب نور بیشتر باشه که ماله G4 باید زردتر باشه.اما من تو این عکس زردی به اون صورت نمیبینم اون یکمم فکر کنم بخاطر نور لامپی چیزی باشه

  • سینا
    سینا | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    اس 7 زرده؟ یا صورت طرف واضح تره؟ واقعا بی طرفانه قضاوت کنیم لباس طرف رو در هر دو عکس نگاه کنید و حتی گوشی های پایین صفحه کدوم جزییات بیشتری رو نشون دادن؟ مشخصه اس 7

  • امیر
    امیر | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    آيفون بهتره چون رنگ سفید سفید تر و مشکی مشکی تره و در مجموع طبیعی تره

  • bagher
    bagher | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من آیفون سردتره
    سامسونگ چهره پسره رو زرد ثبت کرده در حالی که آیفون طبیعتی تر هستش به نظرم
    یه مقایسه هم با دوربین جی 4 یا جی ۳ یا زد 5 انجام بدید بهتره با تشکر از دیجیاتو

    • Reza
      Reza | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      اس7 زرد نشون نداده به دلیل جذب نور بیشتر عکسش روشنتر و طبیعی تره،6اس تاریک گرفته

    • حسن
      حسن | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      از نظر شما اپلیها که دوربین نیکون حرفه ای هم بیارن باز آیفون سرتره! خخخخ
      برو خوش باش

      • علی
        علی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

        شماها اگه نبودید سامی اینقدر فروش نداشت

      • bagher
        bagher | ۳ اسفند ۱۳۹۴

        من اپلی نیستم عزیزم
        گوشیم الجی جی 3 هستش که اگر دوربینش از اس 7 بالاتر نباشه قطعا پایین ترم نیست بنده فقط نظر شخصیه خودمو دادم از اپل هم اصلا خوشم نمیاد اما تعصب ندارم مثله شما

    • Rk.reza
      Rk.reza | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      زرد باشه بهتر از اینکه مثل آیفون اصلا چیزی معلوم نباشه

      • علی
        علی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

        اره کلا سامی همیشه از قبل مقایسه ها بهتره ولی بعدش ..... خخخخخ

  • 1.amir
    1.amir | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    خدایی عکسی که با s7 گرفته شده خیلی واضح تر، روشنایی تصویرشم که عالیه و...
    با اینکه هر دو عکس از یک زاویه گرفته شدن اگه کمی دقت کنید میبینید که عکسی که با s7گرفته شده بزرگتره یعنی جاهایی که تو عکس ایفون نیوفتاده بوده تو سامی افتاده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی