ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای داده های خود را به پلتفرم ابری گوگل منتقل می کند

در حال حاضر داده های سرویس نت فلیکس توسط سرورهای آمازون نگه داری می شوند و شاید بتوان گفت شرکتی که بالاترین درآمدها را از مدیریت پلتفرم ابری خود به دست می آورد، آمازون است. ولی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در حال حاضر داده های سرویس نت فلیکس توسط سرورهای آمازون نگه داری می شوند و شاید بتوان گفت شرکتی که بالاترین درآمدها را از مدیریت پلتفرم ابری خود به دست می آورد، آمازون است. ولی در این میان گوگل هم توانسته برای پلتفرم ابری خویش، مشتریان بزرگی پیدا کند.

به نقل از وال استریت ژورنال، «اسپاتیفای» (Spotify) قرار است در آینده نزدیک داده ها و تکنولوژی پخش موسیقی خود را به فضای ابری گوگل منتقل سازد.

منبع یاد شده خبر می دهد که البته اسپاتیفای از سرورهای آمازون برای ذخیره سازی داده های خود نیز بهره خواهد گرفت و در آینده از شبکه تحویل محتوا (CDN) آمازون به نام CloudFront برای رساندن محتوای مورد نظر کاربران به دست آنها بهره خواهد گرفت.

با این حال اکنون پشتیبانی از الگورتیم اصلی و داده ها توسط پلتفرم ابری گوگل برای اسپاتیفای انجام خواهد شد. گفتنی است که این شبکه استریم موسیقی خبر می دهد که اطلاعات ۲۵۰ هزار کاربر از ۷۵ میلیون کاربر خود را به فضای ابری گوگل منتقل نموده و این پروسه تا یک سال و نیم دیگر به پایان خواهد رسید.

در سال ۲۰۰۶ اسپاتیفای متولد شد و از همان زمان، مشتری سرویس ابری آمازون بوده است. حال این سرویس استریم در وب سایت خود خبر می دهد که کیفیت دریافتی اش از آمازون، جواب نیاز کاربران اش را نداده و در حد قابل قبول نیست.

این شرکت همچنین بیان می کند که در سال های اخیر، پلتفرم پردازش کامپیوتری ابری، پیشرفت های چشم گیری داشته. در این میان انتخاب گوگل از سوی اسپاتیفای، نشان از آن دارد که این شرکت فضای ابری اهالی مانیتین ویو را در سیلیکون ولی برتر از سایرین می داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی