ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی درباره کنسول NX نینتندو منتشر شد [شایعه]

کمپانی ژاپنی نینتندو چند وقتی است که هیچ تمایلی نسبت به صحبت درباره کنسول جدید NX نشان نمی دهد و به تبع همین موضوع، شایعات درباره آن روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند؛ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

کمپانی ژاپنی نینتندو چند وقتی است که هیچ تمایلی نسبت به صحبت درباره کنسول جدید NX نشان نمی دهد و به تبع همین موضوع، شایعات درباره آن روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند؛ تا جایی که دیگر نمی توان خبرهای واقعی را از شایعات تمیز داد.

اما به تازگی کاربر Geno، که پیش از این اطلاعاتی درباره بازی های جدید Pokemon، مشخصات سخت افزاری پلی استیشن 4 و هولولنز مایکروسافت را لو داده بود و همگی درست از آب درآمده بودند، به صحبت درباره کنسول NX پرداخته است. باید توجه داشت که علی رغم سابقه جالب توجه Geno در انتشار اطلاعات محصولات مختلف، هنوز این احتمال وجود دارد که سخنان وی اعتبار چندانی نداشته باشند.

به گفته Geno، کنسول NX به یک دانگل HDMI مجهز است که می توان را به هر پورت HDMI متصل کرد و در کل NX، از ورژن پیشرفته تری از تکنولوژی استریم بازی Wii U بهره مند خواهد بود. استیک های آنالوگ هم بازخورد لمسی خواهند داشت و برای مثال اگر شخصیت اصلی بازی به یک دیوار بخورد، استیک نوعی مقاومت لمسی در برابر حرکت به جلو نشان خواهد داد.

Geno گفته که NX می تواند از طریق بلوتوث، به هر دستگاهی متصل شود و به کمک همین قابلیت، کاربر می تواند تماس های تلفنی یا پیامک های خود را از طریق کنسول پاسخ دهد. از منظر سخت افزاری نیز، کنسول NX ظاهرا شبیه به اکس باکس وان است؛ هرچند که توسعه بازی روی آن بسیار راحت تر از کنسول نسل هشتمی مایکروسافت خواهد بود.

نینتندو می خواهد که با NX، قابلیت های اجتماعی جدیدی به کنسول های خانگی بیاورد. برای مثال بازی Pokemon Go، عنوانی مناسب برای آشنایی با خط مشی نینتندو به شمار می رود. در نهایت، Geno می گوید که NX به گونه ای ساخته شده که استفاده از آن راحت باشد و ترکیبی است از کنسول های خانگی پیشین نینتندو و محصولی که انتظار می رود توسط سامسونگ ساخته شود.

یک بار دیگر باید خاطر نشان کرد که هیچکدام از اطلاعات بالا، به صورت رسمی تایید نشده اند و صرفا شایعه اند. اما در همین حال، هیچ یک از آن ها چندان دور از ذهن نیستند و مسلما نینتندو برنامه های جاه طلبانه زیادی برای NX دارد تا یک بار دیگر خاطره تلخ Wii U و فروش نه چندان قابل قبول آن را تکرار نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی