ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت بعدی Xbox One، امکان ایجاد پارتی های 16 نفره و خرید بازی های اکس باکس 360 را مهیا می کند

مایکروسافت قصد دارد که در آپدیت بعدی کنسول اکس باکس وان، چند قابلیت جدید اضافه کند که کاربران در چند وقت اخیر آن ها را درخواست کرده بودند. آپدیت جدید که فاز آزمایشی آن از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

مایکروسافت قصد دارد که در آپدیت بعدی کنسول اکس باکس وان، چند قابلیت جدید اضافه کند که کاربران در چند وقت اخیر آن ها را درخواست کرده بودند. آپدیت جدید که فاز آزمایشی آن از امروز در دسترس کاربران Preview قرار گرفته، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بازی های اکس باکس 360 را خریداری و بازی کنند.

سال گذشته، قابلیت Backward Compatiblity برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان عرضه شده بود اما مایکروسافت تا به امروز امکان خرید مستقیم بازی های 360 را به صورت مجزا در فروشگاه اکس باکس مهیا نکرده بود. بنابراین در آپدیت جدید، می توان وارد استور شد و علاوه بر خرید بازی های نسل پیش، عناوین رایگان سرویس اکس باکس لایو گلد را نیز به سرعت به لیست بازی های خود افزود.

در همین حال، اگر جز علاقه مندان به سرویس اشتراک ویدیوی Twitch نیز باشید، مایکروسافت قابلیت های قابل توجهی برایتان به ارمغان می آورد. کمپانی ردموندی اعلام کرده که از این پس، می توان چت گروهی یک پارتی مشخص را روی Twitch مخابره کرد. خوشبختانه، مدیر هر پارتی می تواند صدای کاربران مختلف را قطع نماید تا از بروز مسائل احتمالی جلوگیری شود. در نهایت، اعضای پارتی های ویندوز 10 هم می توانند از این ویژگی بهره ببرند.

مضاف بر این ها، مایکروسافت بهبودهایی در تجربه کاربری پارتی چت های اکس باکس وان به وجود آورده. برای مثال پیش از این، خروجی صدای این پارتی ها تنها به هدست محدود می شد اما حالا می توان تنظیمات را به گونه ای تغییر داد که صدا به صورت همزمان روی هدست و اسپیکر پخش شود. علاوه بر این، تعداد افراد حاضر در پارتی ها به 16 نفر افزایش یافته؛ رقمی که پیش از این محدود به 12 نفر بود.

در آخر، باید اشاره کرد که تمام این تغییرات، روی اپلیکیشن اکس باکس در اکس باکس وان و ویندوز 10 قابل دسترسی اند. البته همان طور که گفته شد، آپدیت جدید فعلا در انحصار مشترکین برنامه Preview است اما انتظار می رود که تا چند هفته آتی، برای سایر کاربران نیز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    //تعداد افراد حاضر در پارتی ها به 16 نفر افزایش یافته؛//
    lمنظورتون اینه در بازی انلاین 16 نفر هم زمان (در یه مپ)میتونند با هم بازی کنند؟؟؟؟؟

    • R3D
      R3D | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

      نه ديگه تعداد افراد حاظر در پارتي چت (چت گروهي) نه در داخل بازي،الان در بازي اي مثل بتلفيلد 4، همزمان 64 نفر بازي ميكنن يا هيلو 32 نفر در وارزون و ... .

مطالب پیشنهادی