ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شورولت کوروت توانست رکورد سریع ترین خودروی الکتریکی جهان را به ثبت برساند [تماشا کنید]

بسیاری از شرکت هایی که در حوزه تولید ماشین های الکتریکی فعالیت می نمایند، روی سرعت محصولات خود نیز تاکید زیادی دارند. اما آیا می دانید کدام خودروساز توانسته در این حوزه رکورد بیشترین سرعت را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

بسیاری از شرکت هایی که در حوزه تولید ماشین های الکتریکی فعالیت می نمایند، روی سرعت محصولات خود نیز تاکید زیادی دارند. اما آیا می دانید کدام خودروساز توانسته در این حوزه رکورد بیشترین سرعت را ثبت نماید؟

در این راستا، سازمان بین المللی مسابقات Mile به تازگی گزارشی منتشر نموده که نشان می دهد خودروی Genovation GXE که نوعی شورولت کوروت تقویت شده به شمار می رود، در صدر پر سرعت ترین ماشین های الکتریکی جهان قرار دارند.

همان طور که می توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید، این خودروی برقی توانسته با سرعت حدود 300 کیلومتر در ساعت حرکت نماید. جالب اینجاست که این نخستین تست این وسیله بوده و از این رو می توان انتظار داشت که به سرعت های بالاتری نیز برسد.

جا دارد اشاره کنیم شرکت هایی همچون Rimac در نظر دارند سوپر ماشین های الکتریکی با سرعت بالا تولید نمایند که قادر خواهند بود با سرعت 350 کیلومتر در ساعت یا حتی بیشتر در خیابان تردد کنند. با این تفاسیر احتمالا به زودی شاهد ارائه طراحی ها و امکانات قابل توجهی برای این نوع ماشین ها خواهیم بود.

پیشنهاد می کنیم ویدئوی رکوردشکنی خودروی مورد بحث را در ادامه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    این که سریع ترین خودروی برقی نیست
    https://www.youtube.com/watch?v=lxKdUIEECN8

  • آریا
    آریا | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    جالبه اتوموبیل های الکتریکی معمولن تک دنده اند. ولی تو این راننده دنده عوض میکنه. به نظر میرسه به جای اینکه موتور رو مستقیم به محور چرخ متصلن کنن . اون رو به جعبه دنده متصل کردن. در واقع موتور بنزینی رو برداشتن به جاش موتور الکتریکی گذاشتن

  • z.narovi
    z.narovi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    خارق العادست. یکی از محدودیت های خودروهای برقی نداشتن سرعت و شتاب بالا بود که الان میبینیم این محدودیت داره رفع میشه و حالا خودروهای برقی رو داریم که از لحاظ سرعت با مدل های بنزینی برابری میکنن، نمونش ماشین سدان لوکس شرکت تسلا مدل اس پی 85 دی که ااز لحاظ شتاب با سوپراسپرت های بنزینی مثل فراری 458 ایتالیا برابری میکنه. ولی باز یه محدودیت دیگه ماشین های برقی نداشتن یه صدای دلنشین موتور هستش که حیجان رانندگی درشون تکمیل بشه باور کنید هیچ چیز مثل صدای غرش موتور نمیتونه حس قدرت و سرعت و هیجان رانندگی رو به حد اعلا برسونه.

    • Arvin
      Arvin | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

      کاملا موافقم .

مطالب پیشنهادی