ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد پیش سفارش های ثبت شده برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فراتر از انتظارات بوده است

بر طبق گفته های آقای «Koh Dong-jin»، مدیر واحد موبایل سامسونگ، میزان تقاضاهای اولیه برای تلفن های هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فراتر از انتظارات کمپانی متبوع وی بوده است. ناگفته نماند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

بر طبق گفته های آقای «Koh Dong-jin»، مدیر واحد موبایل سامسونگ، میزان تقاضاهای اولیه برای تلفن های هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج فراتر از انتظارات کمپانی متبوع وی بوده است. ناگفته نماند عرضه رسمی دو دستگاه یاد شده از فردا در برخی از کشورهای مهم تر آغاز می گردد، هر چند که تعدادی از مشتریان پیش سفارش های خود را قدری زودتر از موعد مقرر دریافت کرده اند.

آقای Koh باور دارد این دو اسمارت فون می توانند سامسونگ را به جایگاه اصلی اش در چین بازگردانند؛ کشوری که به باور تحلیل گران نفوذ برند کره ای در آن کاهش یافته است. با این وجود وی آمار و ارقام دقیقی را راجع به تعداد سفارش هایی که به ثبت رسیده ذکر نمی کند.

البته نباید از خاطر برد مدیر واحد موبایل سامسونگ در حالی سخن از شگفتی ساز بودن میزان پیش سفارشات می زند که «Business Korea» اندکی قبل در گزارشی گفته بود در قیاس با گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج برای کهکشانی های تازه سفارش های اولیه کمتری در کره جنوبی رقم خورده.

در عین حال برخی از تحلیل گران نیز بر این عقیده استوار هستند که طراحی تکراری و عدم نوآوری مانع موفقیت این تلفن های هوشمند کمپانی مورد اشاره خواهند شد و در بازارهای کلیدی تر مثل چین نباید انتظار ثبت رکوردهایی تازه را داشت.

اگرچه سامسونگ معتقد است بر اساس بازخوردهای مشتریان خود عمل کرده و مطابق آنها ویژگی هایی همچون ضدآب بودن و درگاه کارت حافظه را به دیوایس های تازه وارد خود آورده؛ مواردی که به باور شرکت مذکور میتوانند معادلات را تغییر داده و اوضاع را بر وفق مراد سازند.

باید منتظر ماند و دید عاقبت چه نتیجه ای حاصل خواهد شد، آیا ادعاهای آقای Koh  صحت پیدا می کنند یا مطابق پیش بینی های تحلیل گران، کره ای ها یکبار دیگر نمی توانند هدف گذاری های خود را برآورده سازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • shadow
    shadow | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    احتمالا میخرمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی