ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رقابت تنگاتنگ تویوتا و ب ام و در آمارهای جستجو گوگل

در جهان آزاد و رقابت های تجاری، برند سازی از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار است و کمپانی های بزرگ نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا از برند خود نگرش مثبت و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

در جهان آزاد و رقابت های تجاری، برند سازی از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار است و کمپانی های بزرگ نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا از برند خود نگرش مثبت و هیجان انگیزی را در ذهن مخاطب ایجاد کنند.

در جهان خودروسازی نیز طبیعتا برند سازی و ارزش برند از جایگاه والایی برخودار است و در این زمینه تویوتا به عنوان بزرگترین خودروساز حال حاضر جهان و سازنده با دوام ترین خودروها (در باور عمومی) بیشترین ارزش برند را نیز از آن خود می کند.

GO-1

در رتبه دوم و با اختلاف اندکی از نظر مختصصین امور مالی، ب ام و قرار دارد که جزو 5 خودروساز بزرگ جهان نیست اما دارای تیم بازاریابی فوق العاده قدرتمندی است و در چند سال گذشته موفق در شکست رقبای لوکس و دست یابی به عنوان بزرگترین خودروساز جهان شده است.

ب ام و سرمایه گذاری زیادی در این زمینه بر روی فیلم های هالیوودی، پروژه های ورزشی و رویداد های خیریه انجام می دهد و همواره در عرضه محصولاتش بر روی قابلیت های اسپرت و هیجان انگیز تمرکز می کند.

GO-2

ماحصل چنین بازاریابی هوشمندانه ای به خصوص در کشورهای در حال توسعه با جمعیت زیاد جوان خود را نشان داده است.

بر طبق اطلاعات بدست آمده از موتور جستجوگر گوگل، شرکت آلمانی بی ام و در بیش از 61 کشور جهان رتبه اول جستجو را داشته است و پس از آن شرکت ژاپنی تویوتا در بیش از 56 کشور جهان بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است.

رتبه سوم هم سهم شرکت هیوندای کره جنوبی است که به عنوان یک خودروساز جدید و مطرح در عرصه جهانی  در 14 کشور جهان بیشترین جستجو را داشته است.

GO-3

نکته جالب توجه از این آمار بدست آمده کسب رتبه اول بیشترین جستجو برای شرکت تسلا در کشور چین است که در نوع خود جالب و قابل توجه است.

کشور چین با آلودگی های زیست محیطی در اکثر فصول دست و پنجه نرم می کند و شاید دلیل این که یک شرکت خودروساز با محصولات تمام برقی در این کشور رتبه اول را کسب کرده است این باشد.

GO-4

در این جستجو متاسفانه نامی از کشور ایران برده نشده است، اما طبق آمار اعلام شده، در کشور ترکیه نام شرکت رنو بیش از سایر شرکت ها جستجو شده و کشورهای عربستان، قطر و امارات هم شرکت تویوتا را در صدر جستجوی خود قرار داده اند.

در هر صورت شرکت بی ام و به عنوان بزرگ ترین تولید کننده خودوهای لوکس در جهان شناخته می شود و جستجوی نام این خودروساز در بیش از 61 کشور جهان را می توان نشان از بهبود کیفیت زندگی در سرتاسر جهان قلمداد کرد.

GO-5

در ادامه می توانید کشور به کشور با جستجوشده ترین خودروسازان در سرتاسر جهان آشنا شوید.

GO-6
یکی از جالب ترین نکات این نقشه، صدر نشینی بوگاتی در سرچ های مربوط به کشور نیجریه است که در هیچ کشور دیگری در جهان تکرار نشده است.
GO-7
رتبه اول ب ام و در روسیه، ژاپن، هند و حتی کره جنوبی در کنار تمایل به تسلا در چین از شگفتی های قاره آسیا

GO-8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • آرش
    آرش | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    معلومه که ایران رو نشون نمیدن٬ ما از محصولات بارز ایران خودرو!! استفاده می کنیم٬ اون بیچاره ها هم فکر میکنن ما عشقمون ۲۰۶ و سمند و تندره! :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی