ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبی سافت فرنچایز Assassin’s Creed را به قلمروی واقعیت مجازی می آورد

اگرچه در سال جاری میلادی، دیگر نسخه جدیدی از سری بازی Assassin's Creed کمپانی یوبی سافت عرضه نمی شود، اما این بدان معنا نیست که ناشر فرانسوی هیچ برنامه ای برای 2016 ندارد و به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

اگرچه در سال جاری میلادی، دیگر نسخه جدیدی از سری بازی Assassin's Creed کمپانی یوبی سافت عرضه نمی شود، اما این بدان معنا نیست که ناشر فرانسوی هیچ برنامه ای برای 2016 ندارد و به نظر می رسد که این بار اساسین ها قرار است پا به قلمروی هدست های واقعیت مجازی بگذارند.

یوبی سافت در کنفرانس بازیسازان (GDC) امسال، از عنوانی جدید به نام «تجربه واقعیت مجازی Assassin's Creed» رونمایی کرده است که با همکاری کمپانی های Fox و Practical Magic تولید شده و اواخر امسال، در دسترس قرار می گیرد.

کمپانی یوبی سافت، اگرچه ساخت این عنوان را به صورت رسمی تایید کرده اما هیچ اطلاعاتی درباره آن به اشتراک نگذاشته است و نمی دانیم که دقیقا با چه چیزی مواجه خواهیم بود؛ با این حال، بعید است که با عنوانی بزرگ طرف باشیم و همان طور که از نام آن نیز پیداست، احتمالا می توان برای مدتی کوتاه، قرارگیری به جای شخصیت اصلی و بالا رفتن از دیوارهای شهر را تجربه کرد.

علاوه بر این، وب سایت Polygon نوشته که تجربه واقعیت مجازی Assassin's Creed یک بازی نبوده و براساس فیلم آن تولید می گردد. بنابر همین موضوع، می توان انتظار داشت که عنوان مورد بحث در تاریخی نزدیک به زمان اکران فیلم Assassin's Creed روی پرده نقره ای، در دسترس دارندگان هدست های واقعیت مجازی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی