ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن تصدیق هویت دو فاکتوره LastPass به گوگل پلی آمد

سرویس مدیریت پسورد محبوب LastPass، به تازگی اپلیکیشن تصدیق هویت دو فاکتوره اش را روانه گوگل پلی استور کرده است. اپلیکیشن مورد بحث با عنوان LastPass Authenticator، هم برای iOS و هم اندروید منتشر شده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سرویس مدیریت پسورد محبوب LastPass، به تازگی اپلیکیشن تصدیق هویت دو فاکتوره اش را روانه گوگل پلی استور کرده است. اپلیکیشن مورد بحث با عنوان LastPass Authenticator، هم برای iOS و هم اندروید منتشر شده و می تواند تکنولوژی تصدیق هویت دو فاکتوره (2FA) را به حساب کاربری LastPass شما یا دیگر اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از آن بیاورد.

برای راه اندازی 2FA با LastPass Authenticator، کافیست اپ را به هر سرویسی که از آن پشتیبانی به عمل می آورد متصل کنید. پس از این کار اپلیکیشن یک کد 6 رقمی یکبار مصرف ایجاد و به شما ارسال می نماید که از آن می توانید برای ورود به حساب کاربری خود بهره بگیرید.

LastPass 1

کد مذکور فقط و فقط برای شما ارسال می گردد تا تنها خودتان قادر به استفاده از آن برای ورود به حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف باشید. LastPass Authenticator با کلیه سرویس ها و اپلیکیشن هایی که از Google Authenticator یا متدهای 2FA مبتنی بر TOTP پشتیبانی می کنند سازگاری دارد و بنابراین به غیر از Vault تان در LastPass می تواند تأمین امنیت حوزه های بیشتری را هم در بر بگیرد.

مضاف بر مواردی که ذکر شد، این اپلیکیشن قابلیت های ارزشمند دیگری نیز در چنته دارد. مثل سرویس های 2FA دیگر، شما می توانید دستگاه های مختلف را در آن به عنوان دستگاه های "مورد اطمینان" معرفی کنید تا برای استفاده مجدد از آنها دیگر ناچار به گذر از سیستم تصدیق هویت LastPass نباشید. نکته دیگر اینکه در صورت تمایل می توانید کد یک بار مصرفتان را از طریق پیامک هم دریافت نمایید.

LastPass Authenticator

LastPass Authenticator

سازنده: LastPass قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سـیزده 66
    سـیزده 66 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    نحوه ی استفاده‌ش به چه صورته؟ نصب کردم اسکن بارکد اومده متوجه نشدم چطور برای ورود دو مرحله ای باید استفاده کرد؟ اپ اصلی Lastpass هم باید نصب باشه؟

    • احسان
      احسان | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

      سلام.منم نمیدونستم.دنبالش گشتم تو سایت سازنده جزء به جزء نوشته.اینم راهنماش
      https://helpdesk.lastpass.com/full.pdf

  • میطی
    میطی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

    آقا به ویندوز استور هم اومده:
    https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/lastpass-authenticator/9nblggh5l9d7?tduid=(a3da3c8d94e5e6c429a19dd1453552f3)(259740)(2542549)(d_wp)()

مطالب پیشنهادی