سونی به عرضه بازی هایی با فریم ریت کمتر از 60 روی هدست پلی استیشن رضایت نمی دهد
کریس نوردن، مهندس ارشد بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی طی کنفرانس PlayStation VR در همایش GDC امسال، درباره اهمیت فریم ریت در حوزه واقعیت مجازی و نیز سیاست های سونی در قبال این موضوع، صحبت ...
کریس نوردن، مهندس ارشد بخش سرگرمی های کامپیوتری سونی طی کنفرانس PlayStation VR در همایش GDC امسال، درباره اهمیت فریم ریت در حوزه واقعیت مجازی و نیز سیاست های سونی در قبال این موضوع، صحبت کرده است. به گفته وی، فریم ریت در واقعیت مجازی اهمیت زیادی داشته و هیچ توسعه دهنده ای حق ندارد که بازی خود را با فریمی پایین تر از 60 به اجرا در بیاورد.
نوردن در ادامه گفته که اگر توسعه دهندگان، عنوانی بسازند که از 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند اما در پاره ای از اوقات، تا 55 فریم یا کمتر افت داشته باشد، احتمالا کمپانی ژاپنی از عرضه آن برای هدست پلی استیشن وی آر سر باز خواهد زد.
نوردن البته روی این موضوع تاکید ورزیده که دسترسی به 60 فریم بر ثانیه، کار چندان آسانی نیست و ژاپنی ها هم به خوبی به این موضوع واقف اند، اما اجرای بازی با 60 هرتز، حداقل پیش نیاز ساخت بازی برای هدست پلی استیشن به شمار می رود و همه بازی سازان باید این را «آویزه گوش خود کنند.»
نوردن هم چنین بخشی از فرصت خود در کنفرانس پلی استیشن وی آر را به صحبت درباره پردازنده هدست اختصاص داد و گفت که برخی از رسانه های خبری، برداشتی نادرست از عملکرد این جعبه کوچک داشته اند. هدست پلی استیشن در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است و در ماه اکتبر آتی، به بازار عرضه می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی منتظر این دستگاه هستم.
سونی در گیم عالیه و حرفه ای.