ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قرار است تلویزیون های گران قیمت Bang & Olufsen را بسازد

حتی اگر عاشق طراحی های شرکت دانمارکی Bang & Olufsen هم باشیم، قیمت 8 هزار دلاری برای تلویزیون 55 اینچ 4K این شرکت اندکی غیر عقلانی به نظر می رسد. یک تلویزیون قدرتمند OLED از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

حتی اگر عاشق طراحی های شرکت دانمارکی Bang & Olufsen هم باشیم، قیمت 8 هزار دلاری برای تلویزیون 55 اینچ 4K این شرکت اندکی غیر عقلانی به نظر می رسد. یک تلویزیون قدرتمند OLED از کمپانی ال جی با همین ابعاد در حدود 3 هزار دلار ارزش دارد و پرداخت 5 هزار دلار بیشتر واقعا به دور از منطق است.

شاید Bang & Olufsen هم سر عقل آمده باشد و متوجه این تفاوت قیمت فاحش شده که می خواهد با همکاری LG Electronics یک جدید بسازد. با توجه به پیشتازی ال جی در زمینه تولید تلویزیون، این همکاری می تواند به نفع هر دو کمپانی باشد.

از این طریق، Bang & Olufsen می تواند زبان طراحی و آکوستیک خود را حفظ کند اما پروسه تولید را به دوش ال جی بگذارد و 150 میلیون کرون معادل 23 میلیون دلار طی سه سال ذخیره کند.

مدیرعامل این شرکت در گفتگو با بلومبرگ می گوید: «ما طی پروسه تولید و ساخت تلویزیون ها مبالغ هنگفتی را از دست می دادیم چون خرده ساز بودیم. ما سالانه 30 هزار تلویزیون می سازیم در حالی که ال جی 40 میلیون واحد تولید دارد.»

کمپانی 90 ساله Bang & Olufsen طی سه سال اخیر در کسب سود بسیار ضعیف عمل کرده و در ماه نوامبر بود که خبر از خریداری شدن شان توسط کمپانی دیگری شنیده می شد. گویا هنوز صحبت ها ادامه دارد اما قراردادی منعقد نشده.

با این حال، طی سال گذشته، این شرکت دانمارکی محصولات متنوعی از جمله اسپیکر وای فای و اسپیکر بلوتوث جدید خود را معرفی کرد. هنوز در مورد تلویزیونی که قرار است ال جی برای Bang & Olufsen بسازد اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی