ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: ساعت ۲۱:۳۰، مراسم معرفی آیفون 5Se [خاتمه یافت]

هر سال و در نیمه ی ماه مارس، معمولاً کمپانی اپل رویدادی ویژه را برگزار می نماید و طی آن از برخی از دیوایس های جدیدش رونمایی به عمل می آورد. امسال نیز از این قاعده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

هر سال و در نیمه ی ماه مارس، معمولاً کمپانی اپل رویدادی ویژه را برگزار می نماید و طی آن از برخی از دیوایس های جدیدش رونمایی به عمل می آورد. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست، با این تفاوت که اهالی کوپرتینو اینبار قصد دارند مراسم شان را قدری دیرتر و البته دقیقاً یک روز پیش از دادگاه جنجالی مرتبط به پرونده ی کشتار «سن برناردینو» برگزار نمایند.

به این ترتیب امشب مصادف با دوم فروردین ۱۳۹۵، راس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه، تیم کوک و دیگر بزرگان اَبَر برند ساکن کوپرتینو روی صحنه خواهند آمد تا جدیدترین گجت هایشان را به جهانیان معرفی نمایند.

گفته می شود اپل در این رویداد از آیفونی با نام 5se و یا SE پرده برخواهد داشت؛ محصولی که احتمالاً نمایشگری ۴ اینچی دارد، به چیپست A9 مجهز است و در بخش پشتی و جلویی آن دوربین هایی ۸ و ۱.۲ مگاپیکسلی خود نمایی می کنند.

دیگر دستگاه مورد انتظار در این رویداد نیز نسخه ای ۹.۷ اینچی از آیپد پرو است که حدس زده می شود همانند نمونه بزرگترش دارای چهار اسپیکر باشد، از استایلوس کمپانی سازنده اش پشتیبانی نماید و کارایی بهتر و سریع تر را نسبت به آیپد ایر ۲ عرضه کند.

بندهای جدید اپل واچ، نسخه ای به روز شده از مک بوک ۱۲ اینچی که سال پیش و در همین بازه ی زمانی معرفی شد و اشاره به ارزش های رمز نگاری در محصولات تکنولوژیک نیز از جمله مواردی هستند که می توانیم در مراسم امشب منتظر آنها باشیم، هر چند هیچ یک از آنها قطعی نیستند.

دیجیاتو همانند همیشه رویداد یاد شده را از طریق وبلاگ نویسی زنده و پست های پیوسته پوشش خواهد داد. از شما دعوت به عمل می آوریم راس ساعت ۲۱:۳۰ با ما همراه شوید تا ببینیم اپل قصد دارد امشب چگونه با جادوی خود شگفت زده مان نماید.

این صفحه در حین برگزاری مراسم به صورت خودکار بروزرسانی (Refresh) می شود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی ممنون، ولی هم سرعتتون پایین بود و هم اینکه از چند روز قبل اعلام کردین وقتی ما داریم وبلاگ نویسی زنده میخونیم که نباید دیجیاتو که بره رو ابرا! امشب یه کم نسبت به همیشه متفاوت بودین!

  • ایمان
    ایمان | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    دقیقا از کی میتونم گوشیمو به 9.3 ریستور کنم

    • علی
      علی | ۲ فروردین ۱۳۹۵

      خسته نباشید عالی بود

  • اسماعیل
    اسماعیل | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    خسته نباشید ممنون از پوششتون عالی بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی