نیمی از تمام درآمد بازی های موبایل از ۰.۱۹ درصد گیمرها تامین می گردد

بررسی های موسسه Swrve نشان می دهد نیمی از درآمد بازی های رایگان موجود در بازار، از طریق تنها ۰.۱۹ درصد بازی کنندگان تامین می گردد. از سوی دیگر پیشبینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۶ درآمد خریدهای درون برنامه ای بازی های رایگان به حدود ۱.۹ میلیارد دلار برسد، بر همین اساس می توان گفت که حدود ۹۰۰ میلیون دلار از این مقدار به تنها ۱ درصد از کاربران مربوط خواهد بود.

علاوه بر این جالب است بدانید که بر اساس همین تحقیق، ۵۹ درصد از خریدهای درون برنامه ای در همان روز نخست نصب اپلیکیشن های بازی توسط کاربران انجام می گیرد، در نتیجه اولین روز استفاده حدود ۵۵.۵ درصد از تمام رقم فروش هر بازی را تشکیل می دهد و از این نظر، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تحقیق مورد بحث همچنین اشاره دارد که ۵۶ درصد از چنین کاربرانی، در طول ۲ هفته پس از نصب نیز یک خرید دیگر درون برنامه ای انجام خواهند داد، اما در نهایت این خرید های روز نخست است که میزان موفقیت و درآمد هر اپلیکیشن بازی رایگان را مشخص خواهد کرد.

علاوه بر این لازم است بدانید که بر اساس نتایج این تحقیق، احتمال انجام خریدهای درون برنامه ای در روز دوم به ۱۴ و روز سوم به تنها ۴.۵ درصد می رسد و این ۳ روز در مجموع ۷۰ درصد از تمام درآمد هر بازی را تشکیل خواهند داد.

به عبارت دیگر می توان گفت بازی های رایگان درآمدی از اکثر قریب به اتفاق کاربران کسب نمی کنند، اما ۱.۹ درصد باقی مانده به طور متوسط با انجام ۱.۸ خرید در هر ماه، به طور میانگین ۲۴.۶۶ دلار در هر ماه برای سازندگان بازی درآمدزایی خواهند کرد.

منبع:
phonearena
برچسب ها
تور کیش

مطالب مرتبط

با این دستگاه بدن تان به کنترلر بازی تبدیل می شود

در سال های اخیر بازی های ویدیویی بسیاری به بازار عرضه شدند که علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان، در تناسب اندام آنها نیز نقش بسزایی ایفا کرده اند؛ شاید بارزترین نمونه از آن نینتندو Wii باشد.در حال حاضر استارتاپی در وبسایت «Kickstarter» شروع به کار کرده که از موبایل و بدن شخص به عنوان یک کنترلر... ادامه مطلب

بررسی بازی Stardew Valley؛ رویای زیبای کودکی

کمتر گیمری را پیدا می کنید که دوران پلی استیشن را به یاد آورد، اما Harvest Moon بازی نکرده باشد. Stardew Valley یک ورژن امروزی، پیشرفته و خوش ساخت از همان تجربه دوران کودکی اکثر ما علاقه مندان به بازی های ویدیویی است که به صورت تمام و کمال، فقط توسط یک نفر ساخته شده.تقریبا... ادامه مطلب

درآمد بازی های موبایل در کانادا در حال پیشی گرفتن از نمونه های مبتنی بر کنسول است

انجمن اپلیکیشن های سرگرمی کانادا، هر سال گزارشی به نام «واقعیت های اساسی» منتشر می کند و در آن نتیجه بررسی وضعیت بازار بازی های ویدئویی در این کشور را به صورت آماری در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.بر اساس آمار امسال ESAC، درآمد توسعه دهنده های بازی از کنسول های ویدئویی در سال... ادامه مطلب

هوش مصنوعی گوگل، نفر اول بازی Go در جهان را شکست داد

کمی بیش از یک سال پیش بود که هوش مصنوعی گوگل با نام AlphaGo موفق شد قهرمان کره ای بازی فکری Go را با نتیجه 4-1 شکست دهد. حالا این سیستم موفق شده در نخستین بازی از یک مسابقه سه مرحله ای، نفر اول جهان آقای «Ke Jie» از چین را مغلوب خود کند.«مایکل ردموند»... ادامه مطلب

گزارش جدید سنسور تاور از سوددهی بالای بازی‌های موبایل در سال گذشته حکایت می‌کند

مطابق آخرین گزارش سنسور تاور، یکی از بزرگترین وبسایت‌های تحلیل آماری اپلیکیشن‌ها، هر کاربر آمریکایی آیفون طی سال گذشته به طور متوسط 58 دلار برای اپلیکیشن‌های موبایل هزینه کرده است.این آمار نسبت به سال 2016 با 11 دلار (معادل 23 درصد) افزایش مواجه بوده و پردرآمدترین دسته‌ اپلیکیشن‌ها نیز بازی‌های موبایل بوده‌اند. بازی‌ها در سال... ادامه مطلب

با کنترلر هیبریدی LYNX 9 از Mad Catz آشنا شوید

این روزها بسیاری از گیم پدهای شخص ثالثی که در بازار موجود است ظاهری بسیار مشابه کنترلر کنسول بازی مایکروسافت موسوم به ایکس باکس دارند و هیچ یک از آنها ابداً شباهتی به محصول تازه و البته عجیب و غریب Mad Catz ندارند.در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.این کنترلر هیبریدی موبایل که عنوان LYNX 9 برای آن انتخاب شده... ادامه مطلب

نظرات ۳

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x

رمزتان را گم کرده‌اید؟