ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جان کارمک، موسس id Software جایزه «انجمن BAFTA» را دریافت می کند

جان کارمک، یکی از موسسین استودیوی مطرح id Software و نیز مدیر بخش تکنولوژی هدست واقعیت مجازی آکیلس قرار است در ماه آینده جایزه «انجمن BAFTA» را در مراسم اهدای جوایز بازی های آکادمی بریتانیا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۰

جان کارمک، یکی از موسسین استودیوی مطرح id Software و نیز مدیر بخش تکنولوژی هدست واقعیت مجازی آکیلس قرار است در ماه آینده جایزه «انجمن BAFTA» را در مراسم اهدای جوایز بازی های آکادمی بریتانیا دریافت کند.

این جایزه که هر سال به شخصی متفاوت تعلق می گیرد، ارزشمندترین جایزه ایست که می توان در مراسم BAFTA دریافت کرد و نشان دهنده سال ها فعالیت هنری در زمینه های بازی، فیلم و یا تلویزیون به شمار می رود.

مراسم اهدای جوایز بازی های آکادمی بریتانیا که با نام BAFTA Game Awards نیز شناخته می شود، قرار است در روز 7 آپریل (19 فروردین) به نمایش درآید و دارا اُبراین، در نقش مجری مراسم ظاهر خواهد شد. لازم به ذکر است این مراسم از طریق وب سایت Twitch قابل مشاهده خواهد بود.

چندی پیش، لیست نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards منتشر شد و بازی های The Witcher 3 ،Fallout 4 ،Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ،Life is Strange ،Rocket League و Everybody's Gone to the Rapture برای دریافت جایزه ارزشمند «بهترین بازی سال» با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی