ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا به زودی می تواند در اپلیکیشن های سوم شخص نیز مورد استفاده قرار گیرد

مایکروسافت امروز در کنفرانس بیلد از جدیدترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای کوتانا پرده برداشت، از جمله یکپارچگی بیشتر با Outlook، اپلیکیشن های تقویم و افزایش هوشمندی در اجرای دستورات مربوط به زمان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۸

مایکروسافت امروز در کنفرانس بیلد از جدیدترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای کوتانا پرده برداشت، از جمله یکپارچگی بیشتر با Outlook، اپلیکیشن های تقویم و افزایش هوشمندی در اجرای دستورات مربوط به زمان و مکان توسط کاربر.

دستیار دیجیتالی مایکروسافت همچنین اکنون قادر است پیام های دریافت شده روی تلفن اندرویدی کاربر را با استفاده از کامپیوترهای ویندوزی پاسخ دهد و از دیگر ویژگی های جدید کورتانا نیز می توان به عملکردهای هوشمند این دستیار دیجیتالی اشاره کرد، مثل تشخیص مبالغ خرج شده توسط کاربر، بر اساس رسیدهای دریافتی در ایمیل وی.

توسعه دهندگان اکنون می توانند اپلیکیشن های خود را با کورتانا یکپارچه سازی نمایند تا امکان استفاده از این دستیار دیجیتالی و عملکردهای خودکارش در آنها وجود داشته باشد.

سازنده ضمناً کورتانا را با اسکایپ نیز یکپارچه ساخته و همین موضوع موجب می شود امکان بهره گیری از دستیار دیجیتالی مایکروسافت در محیط چت و تعامل با bot های سوم شخص اینترنتی وجود داشته باشد، قابلیتی که نشان می دهد شرکت ساکن ردموند تصمیم گرفته کورتانا را به یکی از بازیگران مهم در دنیای ربات های اینترنتی تبدیل نماید.

مایکروسافت می گوید برخی از قابلیت های کورتانا از جمله دریافت پشتیبانی از صفحه قفل دستگاه، در بروزرسانی موسوم به Anniversary Update که امسال برای ویندوز 10 منتشر می شود ارائه خواهد شد و برای موارد باقی مانده نیز لازم است مدت بیشتری را منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    برای توسعه دهنده ها از جمله خودم فوق العاده بود این خبر ، ویندوز 10 تنها سیستم عامل برای توسعه دهنده ها برای توسعه نرم افزاراشون حالا برای هر سیستم عاملی می خواد باشه

مطالب پیشنهادی