ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر قابلیت نوشتن توضیح برای عکس ها را برای افرادی که اختلال بینایی دارند افزود

توییتر در تلاش است تا استفاده از پلتفرم اش برای افرادی که دارای مشکلات بینایی هستند ساده تر شده و راحت تر تصاویر آپلود شده را درک کنند. از امروز، کاربران اندروید و iOS می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

توییتر در تلاش است تا استفاده از پلتفرم اش برای افرادی که دارای مشکلات بینایی هستند ساده تر شده و راحت تر تصاویر آپلود شده را درک کنند. از امروز، کاربران اندروید و iOS می توانند به تصاویری که ارسال می کنند، توضیحات بیافزایند.

تا سقف 420 کاراکتر، هر کاربر می تواند برای عکسی که توییت می کند، توضیحی جایگزین بنویسد و افرادی که اختلال بینایی دارند می توانند با فناوری هایی که در اختیارشان قرار گرفته، آن ها را همانند دیگر پست های متنی بخوانند.

سال گذشته، تحقیقاتی نشان داد که توییت های عکس دار، 313 برابر بیشتر دیده می شوند. از سوی دیگر، کم بینایان مجبور بودند تا با استفاده از اپلیکیشن هایی نظیر EasyChirp و Alt Tect Bot، متون را بخوانند. افزوده شدن چنین قابلیتی، می تواند این افراد را هم به دایره بازدیدکنندگان از توییت های عکس دار اضافه کند.

چنین امکانی نه تنها برای افراد کم بینا، بلکه برای دیگران نیز مفید خواهد بود و پیدا کردن تصاویر را در موتور جستجو آسان تر می کند.

پس از روی کار آمدن جک دورسی و هدفی که تحت عنوان #HelloWorld دنبال می شد، این کمپانی تغییرات گسترده ای را در توییتر ایجاد کرده و آن را به محیطی دوست داشتنی تر تبدیل نموده است.

طبق آخرین آمار، از 320 میلیون کاربر فعال ماهانه توییتر، 80 درصد کاربر موبایل هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی