ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکانات اعلای امنیتی در اپلیکیشن BBM از این پس رایگان هستند

بلک بری از امروز امکان استفاده رایگان کاربران اپلیکیشن پیام رسان BBM از دو قابلیتی که پیشتر نیازمند اشتراک پولی بودند را فراهم آورد. اولین قابلیت Retract نام دارد که به شما امکان می دهد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بلک بری از امروز امکان استفاده رایگان کاربران اپلیکیشن پیام رسان BBM از دو قابلیتی که پیشتر نیازمند اشتراک پولی بودند را فراهم آورد. اولین قابلیت Retract نام دارد که به شما امکان می دهد یک پیام را بعد از ارسالش برای فرد مورد نظرتان پاک کنید.

این امکان به ویژه زمانی به کار می آید که تصمیم می گیرید پیامی را برای مدیر خود ارسال کنید و فکری که در موردش در سر دارید را با او در میان بگذارید اما به ناگاه متوجه می شوید که افزایش معناداری به دستور شخص او در حقوق شما اتفاق افتاده است و از کرده خود پشیمان می شوید.

البته زمانی که گیرنده پیام را دریافت کرد و خواند دیگر کاری از دست این قابلیت بر نمی آید. قابلیت دوم تایمر نام دارد و به شما امکان می دهد که تصمیم بگیرید یک پیام ارسالی تا چه مدت قابل خواندن باشد. وقتی ساعت تایمر به صفر می رسد، پیام از موبایل فرد ارسال کننده و همچنین گیرنده پاک می شود.

از دیگر قابلیت های تازه ای که برای iOS، اندروید و بلک بری 10 ارائه شده اند می توان به Private Chat و ادیت اشاره کرد. به لطف امکان یاد شده اول می توانید اسامی و آواتارهای به نمایش در آمده در پنجره چت خود را بردارید و با استفاده از ادیت هم قدر خواهید بود اندکی بعد از ارسال یک پیام آن را ویرایش و اصلاح نمایید.

گفتنی است که علاوه بر موارد ذکر شده، امکانات و قابلیت های دیگری نیز به نسخه اندرویدی، iOS و بلک بری 10 این اپ افزوده شده است که ذکر تمامی آنها در این مجال نمی گنجد.

برای لغو اشتراک BBM خود روی iOS نیز کافیست که بعد از تمام شدن دوره اشتراک آن را تمدید نکنید. کاربران اندرویدی هم باید به گوگل پلی استور مراجعه کرده و روی منوی بالا سمت چپ تصویر کلید نمایند و به بخش My Accounts و سپس Subscription یا اشتراک بروند و روی دکمه کنسل کلیک کنند. استفاده کنندگان از سیستم عامل بلک بری هم باید به سایت BlackBerry World و سپس بخش Subscriptions بروند و دکمه کنسل را انتخاب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی