ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت های چینی Oppo ،Vivo و Gionee در تلاش برای صدرنشینی بازار تلفن های همراه

چین در چند سال اخیر به یکی از بزرگ ترین بازارهای تولید و عرضه موبایل بدل شده. شرکت های ساکن این کشور در تلاش مستمر برای خودنمائی در جامعه اسمارت فون ها هستند و بی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

چین در چند سال اخیر به یکی از بزرگ ترین بازارهای تولید و عرضه موبایل بدل شده. شرکت های ساکن این کشور در تلاش مستمر برای خودنمائی در جامعه اسمارت فون ها هستند و بی وقفه نیز به سمت جلو پیش می روند. از جمله مشهورترین کمپانی های سرزمین اژدهای سرخ می توان به هوآوی، شیائومی و ZTE اشاره نمود که با پرچمداران خود نه تنها در آسیا که حتی در مارکت های اروپا و امریکا نیز طرفداران ویژه خود را دارند.

در همین راستا، امروز Beijing Business Today نیز گزارش نموده که شرکت هایی همانند Vivo، اوپو و Gionee نیز سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و توانسته اند فروش قابل توجهی برای خود رقم بزنند. شاید بدانید که اوپو در سال 2015 نزدیک به 50 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته که برای برخی تعجب بسیاری داشت.

همچنین در این گزارش نوشته شده که Vivo و Oppo در سال پیش در رتبه های هشتم و نهم تولید موبایل در جهان قرار داشته اند که موفقیت بسیار چشمگیری برای آنها محسوب می گردد. در همین رابطه TrendForce نیز نوشته که اوپو و Vivo در سال گذشته به ترتیب 3.8 و 3.3 درصد از سهم بازار اسمارت فون ها را در دست داشته اند. جالب است بدانید که شرکت های یاد شده بعلاوه ی Gionee بیشتر در شهرهای درجه سه چین محبوبیت دارند و میزان فروش آنها در این مناطق بالاتر از برندهایی همانند سامسونگ یا هوآوی است.

هر سه شرکت چینی یاد شده در پی پیشرفت بیش از این هستند و مثلا اوپو در سال جاری میلادی با معرفی تلفن های هوشمندی همانند R9 و R 9 Plus  و Vivo با عرضه Xplay 5 که نخستین موبایل دنیا با 6 گیگابایت رم محسوب می شود، نگاه های زیادی را به سمت برند خود جلب نموده اند.

جا دارد اشاره نمائیم که موبایل های Oppo R7 و R7 Plus در سال گذشته جزو پرفروش ترین دیوایس های این شرکت محسوب می گشتند که در طول یک سال حدود 15 میلیون دستگاه از آنها به فروش رفت و بنابراین هیچ بعید نیست که مدل های R9 و R9 Plus نیز امسال سود خوبی را به جیب این شرکت چینی سرازیر کنند.

در مورد Xplay 5 نیز فرضیات خوشبینانه ای وجود دارد. با اینکه این محصول چندان ارزان قیمت نیست اما به موجب داشتن صفحه نمایشی با دو لبه خمیده و 6 گیگابایت رم یک موبایل ویژه به شمار می رود و افراد متعددی راغب به خرید آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin
    matin | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    اپوو واقعا با کیفیت و خلاق است بنظرم بالاتر از این هم میاد

مطالب پیشنهادی