ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن تقویم گوگل از این پس شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می کند

گوگل با اضافه کردن قابلیتی جدید برای رسیدن به اهداف، دهمین سالگرد آغاز به کار سرویس تقویم خود را جشن می گیرد. چه بخواهید به ثبت نام در یک باشگاه ورزشی اقدام کنید، زبانی جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

گوگل با اضافه کردن قابلیتی جدید برای رسیدن به اهداف، دهمین سالگرد آغاز به کار سرویس تقویم خود را جشن می گیرد. چه بخواهید به ثبت نام در یک باشگاه ورزشی اقدام کنید، زبانی جدید فرا بگیرید یا بیشتر به پدر و مادرتان زنگ بزنید، قابلیت جدید Goals در تقویم گوگل می تواند آنها را فقط با چند اشاره به جدول برنامه ریزی هفتگی شما بیفزاید.

با مراجعه به منوی Add در تقویم، گزینه ای تحت عنوان Goal را مشاهده می کنید. در این قسمت می توانید به اپلیکیشن بگویید که کدام ساعات از روزتان را می توانید به اهداف خود اختصاص دهید. پس از انجام این کار،‌ هدف شما در تقویم گوگل ثبت می شود تا هر وقت آن را انجام دادید، تیک مرتبط با آن را بزنید. اگر در موعد برنامه ریزی شده به هدفتان نرسیدید نیز تقویم گوگل آن را به تعویق می اندازد تا اختلالی در برنامه ریزی تان ایجاد نگردد.

مورد دیگر اینکه اگر رویدادی به تقویم اضافه کنید که با روز رسیدن به هدفتان تداخل داشته باشد، تقویم گوگل می تواند به طور خودکار برنامه رسیدن به هدف را از نو تنظیم کند. به گفته گوگل اگر به طور مستمر از قابلیت Goals استفاده کنید، به صورت خودکار یاد می گیرد که کدام ساعات از هفته برای رسیدن به اهداف برای شما مناسب تر هستند و طبق این موضوع برنامه ریزی اش را انجام می دهد.

برای ثبت یک هدف در تقویم گوگل، دسته بندی های پیش فرضی مثل ورزش، مهارت و ساخت را در اختیار دارید که البته امکان ثبت اهداف متفرقه نیز برایتان فراهم شده. قابلیت Goals هم اکنون برای نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن تقویم گوگل و برای مردم سراسر دنیا منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • منتقد
    منتقد | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    این اپ هنوز که هنوزه، تقویم فارسی رو پشتیبانی نمیکنه.
    نسخه وب فارسی داره ولی اپ نه.
    بیخاصیت!

مطالب پیشنهادی