ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل: کاربران هر روز به طور متوسط 80 بار قفل آیفون خود را باز می کنند

اپل در روز جمعه اطلاعات جالبی در مورد آیفون هایش را فاش نمود. یکی از این موارد این بود که کاربران اسمارت فون یاد شده در طول روز، به طور متوسط 80 بار قفل صفحه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اپل در روز جمعه اطلاعات جالبی در مورد آیفون هایش را فاش نمود. یکی از این موارد این بود که کاربران اسمارت فون یاد شده در طول روز، به طور متوسط 80 بار قفل صفحه نمایش موبایل خود را باز می کنند.

شرکت ساکن کوپرتینو این آمار را در طول توضیحات رسانه ای در رابطه با اینکه از چند لایه امنیتی برای تضمین امنیت کاربران آیفون استفاده می کند، لو داد. همچنین از این فرصت استفاده نموده و باز هم بر حفظ و تداوم موضع خود در برابر سازمان هایی همانند اف بی آی که به دنبال رمزگشائی اطلاعات کاربران هستند، تاکید نمود.

اپل در مورد آمار یاد شده همچنین اظهار داشته که حدود 89 درصد از کاربران اسمارت فون هایش برای باز نمودن قفل نمایشگر از حسگر تشخیص اثر انگشت TouchID یا پسوردهای چند رقمی استفاده می نمایند. چنین آماری نشان می دهد که مردم تا چه اندازه به حفظ امنیت خود توجه دارند و برای این منظور از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

در همین رابطه، «مری میکر» - سرمایه گذار کارآفرینی -  در گزارش گرایش های اینترنتی در سال 2013 خود نوشته بود که مردم در طول شبانه روز دست کم 150 بار موبایل خود را چک می کنند و این در حالیست که در بسیاری از مواقع می توانید بدون باز نمودن قفل صفحه نمایش، نوتیفیکیشن ها را مشاهده کرده و ببینید چه افرادی به شما پیغام داده یا ایمیل ارسال نموده اند. بنابراین، آمار 80 مرتبه ای که اپل به آن اشاره داشته، چندان دور از ذهن و غیر واقعی محسوب نمی گردد.

آمار اپل را می توان به نوع دیگری هم تعبیر کرد؛ از آنجا که بیشتر کاربران از حسگرهای زیستی یا کدهای امنیتی برای قفل دیوایس های خود بهره می گیرند، بنابراین دیگر دلیلی برای نگرانی از به خطر افتادن امنیتشان وجود نخواهد داشت و این مساله نوعی پیروزی برای متخصصان امنیت سایبری به شمار می رود.

البته این را هم از یاد نبریم که ظاهراً همه ی ما با تلفن های هوشمند خود اعتیاد پیدا کرده ایم و در هر لحظه سعی می کنیم از آنها برای اتصال به دنیای آنلاین بهره بگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا پسر خوبی است
    رضا پسر خوبی است | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    ببینید واگاه باشید ک شرکتی که تااین حد میداند شما باگوشیتان چکاری میکنید تاچحد میتواند جاسوس وکثیف باشد.ای وای بحال شما اپل داران ک نماد سیب گاززذه را خریداری میکنید. نمادی ازکفر انسان به خدا وافتخار به گاززذن سیب.مرگ بر شیطان پرستان

  • Metal
    Metal | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    مك پرو از نوع رز گلد ! هه

  • Metal
    Metal | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    خوش به حال من كه گوشي ندارم
    ولي تبلت دارم و روزي دو بار ميام سراغش
    يكي وقتي از خواب پا ميشم
    يكي هم وقتي از دستشويي ميام
    چون همش پاي آيپد هستم

مطالب پیشنهادی