ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مبارزه به سبک کره ای؛ گلکسی S7 Edge سامسونگ در مقابل G5 ال جی [تماشا کنید]

امسال برندهای بزرگی همانند سامسونگ، ال جی و اچ تی سی از اسمارت فون های پرچمدار خود رونمائی کرده و از این رو موجب سردرگمی هر چه بیشتر کاربران شده اند زیرا فردی که قصد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

امسال برندهای بزرگی همانند سامسونگ، ال جی و اچ تی سی از اسمارت فون های پرچمدار خود رونمائی کرده و از این رو موجب سردرگمی هر چه بیشتر کاربران شده اند زیرا فردی که قصد خرید یک تلفن هوشمند جدید را دارد، به سختی می تواند تشخیص دهد که کدام یک از این مدل ها عملکرد بهتری داشته و بیشتر از گزینه های دیگر می تواند نیازهای او را برطرف نماید. در نتیجه انتخاب و خرید برایش دشوارتر خواهد شد.

به همین دلیل، مقایسه های متعددی میان این اسمارت فون ها در رسانه های آنلاین صورت می پذیرد تا قابلیت های هر دستگاه به خوبی برای کاربر قابل تشخیص باشد. یکی از این موارد، قیاس پرچمداران دو شرکت کره ای یعنی گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال جی است که توسط PhoneBuff در یوتوب منتشر شده است.

بد نیست یادآوری نمائیم که هر دو دیوایس مذکور، چیپست اسنپدراگون 820 دارند اما این تشابه دلیل بر یکسان بودن عملکرد آنها نیست زیرا این دستگاه ها نرم افزار و رابط کاربری کاملا متفاوت از هم دارند. به طور مثال، گلکسی اس 7 اج از TouchWiz شخصی سازی شده ی سامسونگ بهره می برد و ال جی نیز UI اختصاصی خودش را دارد.

برای اینکه به طور دقیق بتوانید تفاوت موجود در سرعت عملکرد این دو اسمارت فون را مشاهده کنید و متوجه شوید که کدامیک بر دیگری برتری دارد، توصیه می کنیم حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • Habib Mohammadian
    Habib Mohammadian | ۳ آبان ۱۳۹۵

    من نمیدونم چرا همه دارن با سونی لج افتادن از سونی هم مقایسه و بررس بزارین همش سامسونگ آخه چرا؟گوشی باید هم سرعت و کیفیت و ماندگاری وعمر مفید خوبی داشته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی