ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه های مک و تحت وب اسکایپ نیز به چت بات ها مجهز شدند

مایکروسافت پس از اعلام پشتیبانی از چت بات ها در نسخه ویندوز اسکایپ، ساعاتی پیش پشتیبانی از آنها را به نسخه های مک و تحت وب این اپلیکیشن پیام رسان نیز اضافه کرد. با این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

مایکروسافت پس از اعلام پشتیبانی از چت بات ها در نسخه ویندوز اسکایپ، ساعاتی پیش پشتیبانی از آنها را به نسخه های مک و تحت وب این اپلیکیشن پیام رسان نیز اضافه کرد. با این اقدام، حالا به تکنولوژی هوش مصنوعی ربات ها می توانید در کلیه پلتفرم های اسکایپ دسترسی داشته باشید.

البته چت بات ها در اپلیکیشن مک و نسخه تحت وب اسکایپ فعلا در مرحله آزمایشی و پیش نمایش هستند. برای تجربه کار با این چت بات ها، لازم است که در ابتدا نسخه مک اسکایپ را از این آدرس اینترنتی دانلود کنید. سپس می بایست به قسمت «مخاطبین» مراجعه و گزینه «Add Bot» را بزنید، تا فهرستی از ربات های موجود برایتان به نمایش در بیاید.

از جمله ربات هایی که در نسخه های پیش نمایش مک و تحت وب مشاهده می کنید، می توان به Murphy و Summarize اشاره کرده. مورفی زمانی که «کلمات نمی توانند به تنهایی پاسخگوی سوال هایتان باشند»، پاسخ را با جستجو و نمایش تصاویر به شما ارائه می کند. سامرایز هم می تواند «خلاصه ای از یک صفحه اینترنتی» را هنگامی که زمان کافی برای مطالعه اش به طور کامل ندارید را در اختیارتان بگذارد.

با اضافه شدن نسخه های مک و تحت وب، حالا اسکایپ در کلیه پلتفرم ها از مزیت چت بات ها بهره می برد. همچنین تیم اسکایپ به تازگی برنامه ای در اختیار توسعه دهندگان شخص ثالث قرار داده تا از طریق آن بتوانند به ساخت چت بات های جدید برای این پلتفرم اقدام کنند.

گفتنی است که این روزها چت بات ها به سوژه داغی در صنعت تکنولوژی تبدیل شده اند. غول های بزرگ پیام رسانی همچون فیسبوک و اسلک، به تازگی پشتیبانی از این ربات ها را به پلتفرم خود افزوده اند و روز به روز شاهد گسترش و نفوذ بیشتر این محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی در اپلیکیشن های پیام رسانی هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی