ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوچرخه هوشمند LeEco چهار گیگابایت حافظه ی رم دارد [تماشا کنید]

LeEco یکی از شرکت های چینی در حال رشد است که از سال گذشته همه توان خود را به کار بسته تا در بازار جهانی نیز همانند کشور خود مشهور و شناخته شده باشد. در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

LeEco یکی از شرکت های چینی در حال رشد است که از سال گذشته همه توان خود را به کار بسته تا در بازار جهانی نیز همانند کشور خود مشهور و شناخته شده باشد. در همین راستا، علاوه بر ارائه اسمارت فون های زیبا با امکانات خوب، به تولید محصولات دیگری نیز روی آورده که جالب ترینشان Le Syvrac نام دارد.

Le Syvrac یک دوچرخه کوهستان و اسمارت فون به طور همزمان است و یک صفحه نمایش 4 اینچی با پلتفرم اندروید گوگل دارد که روی فرمان دوچرخه نصب شده. این دستگاه به یک چیپست 4 هسته ای با 4 گیگابایت رم، نشانگرهای لیزری، حسگر اندازه گیری ضربان قلب، اسپیکر داخلی و دوربین مجهز گشته.

با اینکه شاید چندان اهمیتی نداشته باشد که یک دوچرخه تا چه اندازه می تواند با اسمارت فون جفت شده و قابلیت های هوشمندی ارائه دهد، اما گویا شرکت ها به صورت محدود به سمت تولید چنین امکاناتی جذب شده اند زیرا چندی پیش نیز ایسر نوعی دوربین هوشمند اختصاصی برای دوچرخه تولید و روانه بازار نمود.

شرکت LeEco  لیزرهایی درون دوچرخه Le Syvrac کار کرده که خطوط قرمز رنگی را در اطراف دستگاه می تابانند تا دیگر وسایل نقلیه فاصله ایمنی را با آن حفظ نمایند. بعلاوه سیستم هشدار داخلی و قابلیت انطباق با اپلیکیشن موبایل نیز دارد که اطلاعات جاده ای شما را از روی دوچرخه دنبال می نماید.

این دستگاه در حال حاضر در چین با قیمت پایه 800 دلار تا 6 هزار دلار برای نسخه فیبر کربنی به فروش می رسد. مدل دیگر آن از جنس تیتانیوم تهیه شده. همچنین جا دارد اشاره کنیم که دیجیتال ترندز گزارش نموده این دوچرخه تا آخر سال جاری به بازار آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

در ادامه می توانید ویدئوی این محصول هوشمند را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی