ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن تقویم گوگل حالا می تواند بهترین زمان برای قرارهای کاری را برایتان پیدا کند

اپلیکیشن تقویم گوگل تاکنون وسیله مهمی برای کمک به کاربران بوده تا بتوانند با آن نگاهی به برنامه هفتگی شان انداخته و بهترین زمان برای ورزش کردن و انجام کارهای مهم روزانه را پیدا کنند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

اپلیکیشن تقویم گوگل تاکنون وسیله مهمی برای کمک به کاربران بوده تا بتوانند با آن نگاهی به برنامه هفتگی شان انداخته و بهترین زمان برای ورزش کردن و انجام کارهای مهم روزانه را پیدا کنند. از این پس با قابلیت جدید اپلیکیشن یادشده، می توان بهترین زمان برای قرار ملاقات های کاری را نیز برنامه ریزی نمود.

قابلیت جدید که Find Time نامگذاری شده، به طور هوشمند برنامه هفتگی کلیه افرادی که قصد برگزاری یک جلسه کاری با آنها دارید را چک کرده و روزی را انتخاب می کند که تقریبا تمام افراد در آن آزاد باشند، یا حداقل با احتمال بیشتری بتوانند در جلسه حاضر شوند.

برای این منظور، شما فهرستی از ساعات پیشنهادی را دریافت خواهید کرد که می توانید هر کدام که مناسب تر به نظر می رسد را برای قرار کاری خود برگزینید. در صورتی که هیچ کدام از افراد طی هفته وقت آزاد نداشته باشند نیز تقویم گوگل با جستجو در میان قرار ملاقات های دیگر، تلاش می کند تا آن ها را به زمان دیگری موکول کند تا همه اعضا بتوانند در قرار ملاقات کاری شما شرکت کنند.

از آنجا که استفاده از این قابلیت وابسته به بروزرسانی مکرر تقویم توسط دیگر کاربران است، Find Time تنها در دسترس کاربران سرویس های Apps for Work و Apps for Education گوگل قرار گرفته. اگر به خاطر داشته باشید گوگل ماه گذشته قابلیت جدیدی تحت عنوان Goals (اهداف) هم به اپلیکیشن تقویم خود اضافه کرد که البته کاربرد متفاوتی از Find Time داشت.

با آن می توانستید برای انجام فعالیت هایی مثل ورزش، فراگیری زبان یا کارهای دیگر برنامه هفتگی مشخصی برای خود تعیین کنید. در راستای گسترش این قابلیت، حالا گوگل با ارائه Find Time تلاش دارد تا فرمول Goals را برای کارمندان ادارات و دنیای مشاغل نیز به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به چه درد میخوره وقتی پشتیبانی از تقویم شمسی نداره

مطالب پیشنهادی