ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از Flow پرده برداشت؛ سرویسی که می خواهد به زندگی تان نظم بدهد

مایکروسافت ابزاری را به نام «Flow» معرفی کرده است که می توان آن را رقیب اصلی «IFTTT» دانست؛ سرویسی که تلاش می کرد زندگی کاربران را به شکل خودکارتری در آورده و آن را ساده نماید. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

مایکروسافت ابزاری را به نام «Flow» معرفی کرده است که می توان آن را رقیب اصلی «IFTTT» دانست؛ سرویسی که تلاش می کرد زندگی کاربران را به شکل خودکارتری در آورده و آن را ساده نماید.

Flow اکنون به ۳۵ سرویس متصل می شود که در میان آنها طبیعتاً می توان آفیس ۳۶۵ و OneDrive را مشاهده کرد و از طرفی، کاربر می تواند به سادگی آن را به پلتفرم های شخص ثالث نظیر توییتر، دراپ باکس، گوگل درایو، اسلک، Trello و MailChimp و برخی دیگر از پلتفرم ها متصل نماید. در این بین، توسعه دهندگان نیز قادر هستند تا Flow را به سرویس هایی نظیر Github و SQL متصل کنند.

img_3005-w1000

می توانید توسط Flow دستور دهید که تمام فایل هایی که در دراپ باکس از آنها نگه داری می کنید به OneDrive  انتقال پیدا کنند. قادر هستید یک نسخه پشتیبان از همه توییت های خود داشته باشید. اگر پیش از این IFTTT را مورد استفاده قرار داده اید، می توان گفت که تفاوت چندانی میان این دو وجود نداشته و به سادگی قادر هستید همکاری سرویس های مختلف را با هم شاهد باشید و به زندگی خود نظم بیشتری بدهید.

لازم به اشاره است که برخی از این ویژگی ها، پیش از این در پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت، آژور، برای کاربران تجاری فعال بوده اند، اما حال می توان دید که Flow، یک پلتفرم کاربر-محور است که می خواهد فضایی ساده و کاربردی را در برابر سایرین قرار دهد.

در حال حاضر، به نظر می رسد که Flow کسب و کارهای کوچک تر، مدارس و سایر نهادها را هدف گرفته اما از طرفی، دلیلی وجود ندارد که کاربران عادی نتوانند از آن بهره جویند، چرا که ابزارهای اینچنینی همواره تلاش داشته اند تا به زندگی نظم بالاتری ببخشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی