ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ در تابستان به بندهای چرمی Coach مزین می شود [شایعه]

در ابتدای سال جاری میلادی بود که کمپانی فرانسوی هرمس (Hermes) با همکاری اپل، بندهای ویژه ای برای ساعت هوشمند این شرکت تولید و روانه بازار نمود. حالا اپل واچ در سه نسخه مختلف عرضه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

در ابتدای سال جاری میلادی بود که کمپانی فرانسوی هرمس (Hermes) با همکاری اپل، بندهای ویژه ای برای ساعت هوشمند این شرکت تولید و روانه بازار نمود.

حالا اپل واچ در سه نسخه مختلف عرضه می گردد که هر کدام واچ فیس های برند هرمس و یک بند چرمی دارند. گفتنی است نسخه هرمس این پوشیدنی نیز در حال حاضر با قیمت های 1100، 1250 و 1500 دلار در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

حالا پس از عرضه ی این نسخه های گران قیمت، گویا نمونه های لوکس دیگری نیز از ساعت هوشمند مورد بحث در راه بازار هستند. شرکت آمریکائی Coach که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت دارد، مجموعه ای از بندهای ویژه برای اپل واچ را به اهالی کوپرتینو پیشنهاد داده. این اطلاعات از طریق یکی از مسئولان بخش فروش این کمپانی فاش شده و تمامی جزئیات نیز در آن لحاظ گشته.

به موجب شایعه منتشر شده در این باره، 8 بند چرمی در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و قهوه ای ارائه خواهند گشت. برخی از آنها با زیورآلات لوکس و چشمگیر همراه هستند و بعضی دیگر با طرح های کار شده روی چرم و بافت هایی همانند گل همراه خواهند بود.

همچنین گفته شده که این طرح ها مطابق با مجموعه بهار/تابستان 2016 کیف های کمپانی Coach هستند و هر کدام از بندها حدود 150 دلار قیمت خواهند داشت.

در این راستا چندین کارمند فروش نیز این شایعه را تائید کرده و اظهار داشته اند که بندهای یاد شده به زودی راهی بازار خواهند شد و احتمالا به همراه کیف های Coach باید در ماه ژوئن (نیمه تابستان) منتظر رونمائی و عرضه آنها باشیم.

Images-allegedly-showing-Coachs-leather-Apple-Watch-bands-expected-to-launch-in-June (1)-w600Images-allegedly-showing-Coachs-leather-Apple-Watch-bands-expected-to-launch-in-June-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی