ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی San Andreas Shooting 3D؛ زامبی لند

زامبی های دنیای سرگرمی که با قسمت اول فرنچایز Resident Evil توانستند به محبوبیت بسیار بالایی میان بازیکنان دست یابند، به نظر می رسد کم کم به دوران غروب خود در صنعت گیمینگ نزدیک می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

زامبی های دنیای سرگرمی که با قسمت اول فرنچایز Resident Evil توانستند به محبوبیت بسیار بالایی میان بازیکنان دست یابند، به نظر می رسد کم کم به دوران غروب خود در صنعت گیمینگ نزدیک می شوند. طبیعی هم هست، وقتی به محتوای امروزی نیمی از آثار ویدیویی نگاه می کنیم تنها جمله «زامبی اینجا، زامبی آنجا، زامبی همه جا» می تواند اوج وخامت اوضاع را نشان دهد.

شاید در نگاه اول همین مورد بتواند به مهمترین مانع برای تجربه San Andreas Shooting 3D تبدیل شود. اما استودیو MTS Free Games توانسته با رعایت استاندارهای سبک شوتر و اضافه سازی المان های جذاب کمی از زیر سایه این موجودات کلیشه ای بیرون بیاید.

مکانیزم گیم پلی بازی به دو بخش تقسیم می شود: تیراندازی و تغییر جهت وسیله نقلیه. شخصیت اصلی داستان باید با هدف گیری روی زامبی ها یا دیگر دشمنان، آن ها را با سلاح خود یا نارنجکی که دارد، از بین ببرد. البته او در این راه تنها نبوده و هر مرحله وسیله ای کاراکتر بازی را حمل می کند.

به بیان واضح تر، حرکت شخصیت اصلی برعهده شما نیست و خود بازی او را با ماشین، قایق یا چیزهایی مشابه آن ها کنترل می کند. البته در اینجا استودیو سازنده با اضافه سازی المانی هوشمندانه سعی کرده تا آزادی عمل بازیکن را افزایش داده و چالش بیشتری را چاشنی کار نماید.

San Andreas Shooting 3D-mobile game

با تکان دادن اسمارت فون خود، می توانید جهت وسیله نقلیه که رانده می شود را تغییر دهید. علت این که پیرامون ویژگی یاد شده هیجان زده ایم این است که در مواقعی از بازی مجبورید بین تیراندازی و تغییر جهت ماشین یکی را انتخاب کنید تا کمترین صدمه را ببینید.

به صورت کلی حدود بیست مرحله در بازی وجود دارد. اگر هم تمامی مراحل را به به اتمام رساندید اصلا نگران نباشید، چون مد Free Play آمده تا دوباره رابطه شما با زامبی ها را شکرآب کند. همان طور که حدس می زنید، در این مد بدون محدودیت زمانی می توانید با سیل عظیمی از دشمنان رو به رو شده و علاوه بر کسب پول، رکورد شکنی کنید.

گفتیم پول، بله، San Andreas Shooting 3D هم دارای بخش جذاب خرید است. در بازی چند شخصیت گوناگون با سلاح و توانایی های متفاوت از یکدیگر وجود دارد. برای استقبال هر چه بهتر از دشمنان بازی خرید آن ها بهترین راه حل خواهد بود.

نکته دیگری که جدیدترین عنوان MTS Free Games را نسبت به آثار مشابه متمایز می کند، گرافیک و آبجکت های سه بعدی آن است که در کنار تنوع بالای مراحل خود، خستگی را از چشمان بازیکن دور نگه می دارد. برای سخن پایانی باید بگوییم San Andreas Shooting 3D از آن دست بازی هایی است که نشان می دهند کلیشه ها هم می توانند لذت بخش باشند.

San Andreas Shooting 3D

San Andreas Shooting 3D

سازنده: MTS Free Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 50 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی