ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از تلفن هوشمند موتو اکس 4 موتورولا؛ رونمایی سوم شهریورماه

استیو همراستافر که با نام کاربری OnLeaks@ در توئیتر فعالیت می کند و در سایت سایت nowhereelse.fr قلم می زند به تازگی رندرهایی را از نسل چهارم تلفن هوشمند موتو اکس موتورولا منتشر کرده که ظاهرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

استیو همراستافر که با نام کاربری OnLeaks@ در توئیتر فعالیت می کند و در سایت سایت nowhereelse.fr قلم می زند به تازگی رندرهایی را از نسل چهارم تلفن هوشمند موتو اکس موتورولا منتشر کرده که ظاهرا قرار است با نام موتو اکس 4 معرفی گردد.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش هم عکس هایی از این موبایل به دست آمد که روز گذشته ایوان بلس فاش کننده سریالی صحت آنها را تایید نمود. این موبایل آنطور که در تصاویر لو رفته قابل رویت بود دوربینی گرد در قسمت پشت بدنه و همچنین یک حسگر اثرانگشت در داخل دکمه هوم خود داشت.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که دستگاه مورد بحث ظاهرا نوعی پورت ویژه اتصال پایه در قسمت پشت بدنه خود دارد که نشان می دهد احتمالا نوعی اکسسوری برای آن طراحی و ارائه خواهد شد.

براساس اعلام همراستافر موتو اکس 4 قرار است در تاریخ 24 اوت (مصادف با سوم شهریورماه) رونمایی شود که این تاریخ نیز ظاهرا در نمایشگر موبایلی به تصویر کشیده شده که رندرهایش در اختیار این نویسنده قرار گرفته است.

البته درستی این ادعا هنوز هم روشن نشده اما رسم بر این است که تولید کنندگان تاریخ معرفی محصولات خو را روی نمایشگر رندرهای مربوط به آن قرار می دهند. در هر حال آنچه که روشن است موتورولا هنوز هم تاریخ یاد شده را تایید نکرده و برای روشن شدن این مساله لازم است که اندکی صبور باشیم.

Renders-of-the-Motorola-Moto-X4-suggest-August-24th-unveiling.jpg Renders-of-the-Motorola-Moto-X4-suggest-August-24th-unveiling1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی
    علی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فقط دکمه هوم مربعی ندیده بودیم که دیدیم?

  • m_b
    m_b | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مرسی از طراحش
    تا جایی ک تونست زشت طراحیش کرد که کسیم شک نکنه...

مطالب پیشنهادی