ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

درز تصاویر تازه از وان پلاس ۳
تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از OnePlus 3؛ خداحافظی با بدنه پلاستیکی سابق

تقریباً یک سال از معرفی OnePlus 2 معروف به «قاتل پرچمداران» می گذرد، و به نظر می رسد دیگر کم و بیش وقت آن رسیده باشد که کمپانی وان پلاس نسل بعدی تلفن هوشمند محبوب خود ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

تقریباً یک سال از معرفی OnePlus 2 معروف به «قاتل پرچمداران» می گذرد، و به نظر می رسد دیگر کم و بیش وقت آن رسیده باشد که کمپانی وان پلاس نسل بعدی تلفن هوشمند محبوب خود را به بازار عرضه نماید. گرچه تاکنون شرکت مذکور در خصوص تاریخ رونمایی OnePlus 3 سکوت کرده، اما پیش از این تصاویر و اطلاعات متنوعی در خصوص این موبایل هوشمند به بیرون درز کرده است. حالا جدیدترین تصاویر منتشر شده حاوی اخباری خوش برای بسیاری از طرفداران این برند است؛ OnePlus 3 فاقد بدنه پشتی پلاستیکی زبر (یا به قول سازنده شنی) خواهد بود.

عکس های منتشر شده تا به امروز از پرچمدار ۲۰۱۶ وان پلاس، نشان می دهند که این شرکت چینی هر سال از اصول اولیه طراحی خود در نسل اول موبایل سردمدارش فاصله می گیرد. نگاه به طراحی جدید بدنه پشتی OnePlus 3 ما را تا حدودی به یاد پرچمداران چند سال اخیر اچ تی سی می اندازد. حال این تصمیمات به دلیل اثربخشی بازخوردهای کاربران بوده، یا تلاش برای به روز بودن در این بازار رقابتی، پاسخ نامعلوم است.

Alleged-photos-of-the-OnePlus-3 (3)

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، و در تصویر بالا هم شاهد آن هستید، بدنه پشتی پلاستیکی با طرح موسوم به Sandstone Black، حالا جای خود را به یک سطح فلزی صاف و چشم نواز، و البته هنوز هم مشکی رنگ، داده است.

پیش از این نیز گفته بودیم که به احتمال فراوان، OnePlus 3 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد؛ یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، و نسخه دیگر با رم و حافظه داخلی به ترتیب 6 و 64 گیگابایتی. گفته می شود مدل پایه با قیمت 310 دلار به فروش خواهد رسید، اما عددی که روی برچسب قیمت مدل پریمیوم درج خواهد شد، هنوز نامعلوم است.

برخی منابع مدعی شده اند که پرچمدار تازه وان پلاس در میانه های ماه می (خرداد ماه) رونمایی، و یک ماه بعد به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویر تاز از انتشار تصاویر تازه از OnePlus 3؛ خداحافظی با بدنه پشتی پلاستیکی با طراحی زبر

Alleged-photos-of-the-OnePlus-3 Alleged-photos-of-the-OnePlus-3 (5) Alleged-photos-of-the-OnePlus-3 (4) Alleged-photos-of-the-OnePlus-3 (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • shabgard
    shabgard | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اینم دیگ کم کم اشغال شد، نه نوآوری نه چیزی... همون هواوی بهتره ازش

  • fariborz
    fariborz | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اتفاقا تو ایران وان پلاس ۲ الان 1700 هست

  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    از se هم ارزان تر هست

  • sad
    sad | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    باز اینا دیگه کی ان ک از اچ تی سی کپی کردن !

مطالب پیشنهادی