ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج تست Geekbench حکایت از وجود 3 گیگابایت رم برای تلفن هوشمند موتو جی 4 دارد

نتایجی که اخیرا از تست بنچمارم گیگبنچ منتشر شده حاوی اطلاعاتی در خصوص برخی امکانات تلفن هوشمند موتو G4 موتورولاست که انتظار می رود در تاریخ 28 اردیبهشت و در جریان دو مراسم مجزا در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

نتایجی که اخیرا از تست بنچمارم گیگبنچ منتشر شده حاوی اطلاعاتی در خصوص برخی امکانات تلفن هوشمند موتو G4 موتورولاست که انتظار می رود در تاریخ 28 اردیبهشت و در جریان دو مراسم مجزا در دهلی نو و مکزیک رونمایی شود.

تست یاد شده حاکی از آن است که این موبایل از یک چیپست اسنپدراگون 617 بهره می برد که پردازنده ای هشت هسته ای را در خود جای داده و سه گیگابایت رم آن را همراهی می کند. طبق انتظار این تلفن هوشمند از جدیدترین نسخه اندروید (6.0.1) بهره می برد.

پیشتر شایعه شده بود که محصول آتی لنوو نمایشگری 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل را در خود جای داده باشد و از دوربین های اصلی و جلویی 13 و 5 مگاپیکسلی بهره ببرد.

برپایه برخی خبرهای منتشر شده دیگر نیز، این تلفن هوشمند از دو گیگابایت رم و 16گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که این یعنی، یا آن اطلاعات نادرست بوده اند یا اینکه تست گیک بنچ انجام شده به موبایل موتو G4 Plus مربوط میشود.

نسخه اعلای این تلفن هوشمند ظاهرا یک اسکنر اثر انگشت را در داخل دکمه هوم خود جای داده و دوربین اصلی اش هم 16 مگاپیکسلی است. در هر حال، پیش بینی شده که این دو موبایل، هر دو از تکنولوژی Quick Charge بهره بگیرند که شارژ سریع تر از معمول باتری آنها را امکان پذیر می کند.

موتو جی 4 در تست تک هسته ای امتیاز 719 و در تست چند هسته ای نیز امتیاز 3076 را به خود اختصاص داده است. به هر طریق، چیزی تا رونمایی رسمی این دو موبایل باقی نمانده و به زودی کلیه امکانات آنها مشخص می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    امیدوارم اسنپ ۶۵۰ یا ۶۵۲ روی نسخه پلاس باشه، میخوام بخرمش

  • Mohammad Kalhor
    Mohammad Kalhor | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نه اسنپ ۶۱۷ ناامیدکننده است (۶۱۵ روی موتو جی۳ توربو هست و همگی از داغ شدنش ناراضی هستن)

مطالب پیشنهادی